Šogad pirmo reizi pārdošanā tika piedāvāti arī abonementi uz vairākiem koncertiem un interese par tiem norādījusi uz šādas idejas īstenošanas lietderīgumu arī nākotnē. Lielu pateicību organizētāji izsaka arī festivāla atbalstītājiem un sponsoriem, bez kuru līdzdalības festivāls finansiālā ziņā nebūtu pieejams vidusmēra klausītājam. Festivāls noslēdzās ar simfonisko koncertu 14.martā Liepājas teātrī.
Kā uzsvēra N.Vecvagare, ierasto ikvakara koncertu vietā, klausītājiem šogad tika atvēlētas divas nedēļas nogales un visi koncerti notika tikai Liepājas teātrī. Jaunums bija arī festivāla sākumā muzicējušo solistu trijotne – ne dienvidkorejietis Činsangs Lī, ne japāņu soliste Akiko Ebī, ne arī jaunais un talantīgais Lielbritānijas Karaliskās mūzikas akadēmijas students Reinis Zariņš līdz šim Liepājā nebija uzstājušies. Savukārt, festivāla noslēgumā klausītāji varēja atkārtoti vērtēt un baudīt jau zināmus tai solistus – Dorela Golāna, Pēters Rēzels un Aleksandrs Palejs Liepājā viesojās jau atkārtoti. Par festivāla kulmināciju varot uzskatīt savdabīgu Francijas pianista Denī Paskāla un Polijas pianista Mareka Drevnovska sacensību, izpildot pirmo un otro Frederika Šopēna klavierkoncertus, kuru izpildījumu diriģēja Tadeušs Voicehovskis no Polijas. Lielu klausītāju atsaucību izpelnījies arī 13. marta solo koncerts, uz kuru pārdotas pilnīgi visas biļetes. "Publikas barometrs precīzi parādīja – Friderika Šopēna ģēnijs arī pēc 200 gadiem ir tikpat dvēselē paliekošs un neaizmirstams," vēstīja N.Vecvagare. Festivāla laikā notikušajās sarunās par turpmāko sadarbību ar diriģentiem, solistiem un festivāla atbalstītājiem, apsvērta ideja paplašināt festivālu līdz četrām nedēļas nogalēm. Kā viens no papildinājumiem nākotnē varētu būt arī kamermūzikas koncerti festivāla laikā. Diemžēl ar katru gadu arvien aktuālāks kļūst jautājums par pienācīgām klavierēm, jo orķestra rīcībā ir tikai viens, pirms desmit gadiem Japānas valdības dāvināts ‘Yamaha" flīģelis, kura stāvoklis vairs neatbilst profesionāla instrumenta kvalitātei. Līdz ar to pastāv zināmas bažas, ka arvien vairāk pianisti vairs nebūs ieinteresēti piedalīties festivālā, stāstīja N.Vecvagare.