Jegorovs norādīja, ka lielajiem uzņēmumiem ir jāiegulda laiks, līdzekļi un uzmanība, strādājot ar "start-up" uzņēmumiem. "Redzam lielas sinerģijas iespējas ar "start-up" uzņēmumiem, jo varam būt tilts un palīdzēt sarunāt vajadzīgās tikšanās pāris minūšu laikā, kas citādi prasītu mēnešus. Kontaktu loma ir ļoti vērtīga, kas reizēm netiek pienācīgi novērtēts, jo to nevar izmērīt naudā, turklāt kontaktus cilvēkam nekad nevar atņemt," piebilda Jegorovs.
Viņš arī atzina, ka katru gadu Accenture iegādājas vai investē citos uzņēmumos, iekļaujot "start-up" uzņēmumus, un, atrodot īsto uzņēmumu, ar prieku investētu arī Baltijā.
Accenture finanšu gadu Latvijā, kas ilga no 2014.gada 1.septembra līdz 2015.gada 31.augustam, noslēdza ar 32,17 miljonu eiro apgrozījumu, kas bija par 16,6% vairāk nekā pirms gada, savukārt uzņēmuma peļņa bija 2,02 miljoni eiro, kas bija par 23,9% vairāk nekā iepriekšējā finanšu gadā.
Accenture ir starptautisks vadības konsultāciju, tehnoloģisko pakalpojumu un ārpakalpojumu uzņēmums. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 375 000 cilvēku, kas apkalpo klientus vairāk nekā 120 pasaules valstīs. Accenture Latvijas filiāle ir dibināta 2002.gadā.