Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +7 °C
Skaidrs
Otrdiena, 26. novembris
Sebastians, Konrāds

Latvijas Ceļu būvētājs: No ES finansējuma esam atkarīgi kā narkomāns, kas uzsēdināts uz adatas

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
k
k
Tik taisa un labo tos celjus tie pashi muldetaji ka narkomani. Dargi un bezatbildigi.
Izstādstīšu...
I
Izstāstīšu un salīdzināšu: 60-tajos gados dažu gadu laikā (Galvenokārt no 1963-1970) visus rajona centrus ar Rīgu ceļinieki savienoja ar asfaltu. Tas ir, uzbūvēja jaubus ceļus, kurus tagad neesam spējīgi uzturēt. būvēja no vietējiem materiāliem. Pārbaudītājs uz visiem objektiem katrā rajonā bija viens cilvēks. Tagad: tikai ar dārgajiem Europas savienības atbilstošiem standartiem. Vietējā grants un šķembas tiek smādēti. Nedrīkst būt pat vissīkākās atkāpes. Es saskaitīju: katru nwedēļu uz 300 m gara pagasta ceļa objekta sapulcēm sabrauc 7-8 mašīnas, Būvuzraugs, autoruzraugs, projekta vadītājs, pasūtītāja pārstāvji (parasti 2-3 cilvēki), uzņēmēja pārstāvji. apakšuzņēmēju pārstāvji(santehniķi,sakarnieki,elektriķi),piegulošo zemju īpašnieki. Kam tass vajadzīgs? Visi tērē laiku un naudu... Ir likums, līgums, termiņi. Ir pasītītājs un izņemējs. Ja es neesmu muļ``kis, es pasūtu sev preci un maksāšu tikai par labu kvalitāti. Un tāpat, kā padomju laikā, man ceļs 30-40 gadus kalpos no vietējiem materiāliem, Un, ja parēķina izdevumus, kopā ar visiem pārbaudītājiem-viss maksās 4-5 reizes lētāk. Vot tā, mīlīši ierēdņi! Ulmaņa laikā pagastmājā sēdēja rakstvedis un pagastvecis. bez kompjūteriem. Un valdībā tāpat. Un katrā uzņēmumā tāpat. Bez valdes LOCEKĻIEM, kuru alga sasniedz līdz 20 000 Ls MĒNESĪ.
tieši tā!
t
taisnība Vārdam! Kāda tad bija smagākā kravas mašina 60-tajos ? Kaut kāds Zil 130, un autobus.. vecais RAFiņš ar piecpadsmit pasažieriem. Tolaik pamatos sabēra granti, kas tagad sen jau sabirzusī putekļos un to var apliecināt ģeologi, kad apstās veco ceļu tagad urbumā. No pamatiem vair ne S_ūda... un asfalts lūzt kopā, lai cik bieži to neliktu. tagad, lai ceļš kalpotu ilgi ir JĀMAINA VISS SEGUMS, ja tas nav būvēts pēdējos 20 gados un tur nav kārtīgs škembu pamats un smilts salaizturīgais slānis!! Un tad peŗķiniet cik tas maksā un tad nevajag glupi runāt!
  • 0
  • 0
Vārds
V
Nu ņem gan vērā, ka daļa šī brīža problēmu ir dēļ tā, ka tajos rožainajos 60tajos uz ātru roku sataisīja asfaltētus ceļus, taču pamatnes - kā nu sanāca. Tolaik jau neviens nedomāja, kāda būs slodze uz tiem ceļiem pēc 50-60 gadiem. Tagad liela daļa šo ceļu ir pilnībā jāpārbūvē - jānorok līdz pat pamatam. Ij vairs nevar lietot veco labo triku - kartē novelkam līniju un piļījam, jo visa zeme un ēkas pieder valstij...
  • 2
  • 0
Andris
A
Ko nu tu Berzin fleite ,nauda tiek vienkarsi nomesta zeme .Ir maksligi paceltas cenas .Pirms gadiem 10 no celiniekiem dzirdeju runas ,ka objektu nedrikst atri nodot ,tad nonems ----samazinas FINANSEJUMU .Tatad tas jau ir IESTRADATS un tie miljoni par kilometru nesamazinasies bet tikai pieaugs ,labaka gaadijuma paliks tadi pasi .Ar so vajadzetu ari SAKT .Ielikusi slesera blatniku berzinu .Uz kurieni eji PADUMJA LATVIJA??????????
profesionālis
p
Piekrītu Tev, bez tam izskatās, ka Latvijā nepieciešams kāds profesionālis, kurš kaut ko arī saprot no ceļu būves un uzturēšanas. Vai nebūtu vērts kādu importēt no kādas Eiropas valsts, lai pamāca vietējos, kā tās lietas darāmas? Vai izsūtīt studentus studēt uz universitāti,kur to iemaca. No šitās labošanas nav nekadas jēgas un no Eiropas naudas jēga būs tam,kura kabatā ta nonāks.
  • 2
  • 0
zvirbulēns
z
Visi grib būvēt...dodiet tik naudu! :) :)

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē