Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +6 °C
Skaidrs
Otrdiena, 26. novembris
Sebastians, Konrāds

Aptauja: Arvien mazāk cilvēku uzskata, ka viņu iepirkšanās paradumus ietekmē reklāma

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Informer
I
Domāju, ka reklāmas visvairāk ietekmē cilvēkus kuri ar savu galvu nedomā jeb necenšas iedziļināties būtībā (jo lielākā daļu preču ir ļoti nekvalitatīvas un bezjēdzigas), detaļās, vai arī vienkāŗsi cilvēki ir tā noguruši (apspiesti !), ka "nav laika domāt", un lielāko daļu ko viņiem piedāvā reklāmas, masu mediji pieņem kā savu sastāvdaļu. Un tas cilvēci ieved postā jeb bizness top uz cilvēki līķiem. Protams, reklāmai ir arī šādi tādi pozitīvie aspekti. Apmēram tā.
Raimonds
R
Visiem cilvēkiem patīk domāt, ka viņi ir intelektuāļi un prot pieņemt racionālus lēmumus. Dzīvē gan savādāk - katram otrajam jauns iphone, katram piektajam ātrais kredīts ar 100% GPL utt.
trusis nejaukais
t
nepiekrītu, ka nozombēti.. jau vairākus gadus pie sevis ierēcu par to, kā mārketings kā tāds sevi ir izsmēlis un degradējis. domāju, ka daudzi tam redz cauri. tiek tērētas milzīgas naudas reklāmām, dižie stratēģi apsver katru vārdiņu teikumā domājot ar to pacelt reklāmas efektivitāti par tik un tik preocentiem, veic kautkādas smieklīgas aptaujas, un to visu cenšas pasūtītājam iemārketēt kā tas mega strādā. Nestrādā jo piemērma man tas viss ir kā pīlei ūdens, var kaut no ādas izlīst. Kad beidzot visi sapratī arī kasociālie tīkli konkrēti Facebook ir kapitāli pārvērtēts kanāls. Makimums kas noder no reklāmas ir paskatīties uz kādu pievilcīgu meiteni, bet tas kas tur rakstīts ir pilnīgi po.
Vari nepiekrist
V
Jo mans izteiksmes stils nav priekš pieklājīgām ģimnāzistēm. Protams, ka "nozombēt" vārda īstajā nozīmē visus cilvēkus nevar. Bet, ESI UZMANĪGS, APGALVODAMS, KA SMADZEŅU SKALOŠANAS INDUSTRIJA TEVI NESKAR. Ierēc, cik gribi... .
  • 2
  • 0
aha
a
vai tiešām kāds uztver nopietni tās uzspēlētās balsis vai tarkšķēšanu, lai pēc iespējas vairāk pateiktu atvēlētajā laikā? Manuprāt, tas rada vienīgi nepatiku!
fakts
f
Perfekta reklāma ir reklāma, kuras iespaidā cilvēki pērk reklamēto, bet apgalvo, ka nedara to reklāmas iespaidā. Reālo reklāmas ietekmi varētu noskaidrot pajautājot cik % cilvēku ir pirkuši nereklamētu veļas pulveri.
Tas tikai nozīmē,
T
ka cilvēki ir nozombēti maksimāli. Jo trakais jau arī neuzskata sevi par traku.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē