Dienas mērķis bija izsaukt diskusiju par to, kas jāzina skolotājam, lai viņam rastos kontakts ar šodienas bērnu, kas dzīvo ātrās informācijas laikmetā, kur fakti noveco tikpat ātri kā viendienas TV hiti. Piekrītot, ka zināt, kas ir spēle Angry Birds, vēl nenozīmē vispārējās erudīcijas vai intelekta līmeni, nerunājot nemaz par garīgās attīstības pakāpi, tomēr jāatzīst, ka skolotājam, kas nezina savu bērnu elkus, ir grūti atrast kontaktu ar viņiem.
Varējām uzdot arī pakāpes desmit vieglākus jautājumus, piemēram, kas ir iPad? Piekritīsiet, skolotājam būtu jābūt vismaz dzirdējušam par ierīcēm, kuras ir neatņemama laikmeta zīme un elks bērniem, kas ir cilvēki, kurus viņš audzina. Vai ir jāzina pagājušā gada Nobelas prēmijas laureāts fizikā, vai arī to var vienkārši iegūglēt, iegūstot uzvārdu dažās sekundēs, šis jautājums ir ļoti piemērots, lai skolotāji savā vidē sāktu diskusiju par mācību programmu saturu, kuras dažkārt pieprasa tādu faktu zināšanas, kas diez vai palielina erudīciju un inteliģenci, bet tiek iekaltas un tūlīt aizmirstas. Diena ir pateicīga visiem, kas eksperimentā piedalījās, izteica kritiku un iesaistījās diskusijā, kas nebeidzas.