Lai gan apģērbu tirgotāji apgalvo, ka pircēji veikalos labprāt iepērkas ne tikai atlaižu laikā, bet arī iegādājas drēbes par to sākumcenu, pašu tirgotāju norādītais, ka vidēja līmeņa apģērbu veikalā pircējs vienā iepirkšanās reizē iztērē 20-30 latu, liek domāt, ka, piemēram, kleitai par 60 latiem uz veikala pakaramā tomēr nākas gaidīt līdz atlaižu laikam.
Pircēju neizpratnei par to, kāpēc vidusmēra apģērbu veikalos Latvijā cenas ir tik augstas, cik ir, pretī tiek likts arguments, ka lētāk saražot kvalitatīvu apģērbu nav iespējams, jo cenu veido daudzi komponenti – dizainera darbs, audums un nepieciešamie apdares materiāli, šūšana, transportēšanas izmaksas, veikalnieku piecenojums un arī pievienotās vērtības nodoklis.
Apģērbu tirgotāji arī atzīst, ka tirgus Latvijā ir piesātināts, konkurence – asa, tomēr, atrodot savu atbilstošo nišu, par pircēju trūkumu nevar žēloties.
Šīs vasaras situācija apģērbu tirgū pārdevējiem rādās optimistiska, jo ekonomiskās krīzes radītā finansiālā piesardzība pārvarēta, un Latvijas iedzīvotāji atkal vairāk naudas atvēl apģērba iegādei, turklāt Rīgas drēbju veikalus iecienījuši ārvalstu tūristi.
Aicinām komentēt: Kādi ir jūsu apģērbu pirkšanas paradumi, kritēriji,
iespējas; kā vērtējat Latvijas apģērbu veikalu piedāvājumu?
Rakstu par šo tēmu lasiet otrdien, 10. jūlijā, laikrakstā Diena.