Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +16 °C
Apmācies
Piektdiena, 27. septembris
Ilgonis, Ādolfs

Labi vai slikti elektroniskie sakari – kā to novērtēt? Kā pakalpojumu sniedzēji novērš trūkumus?

Pētījumi atklāj, ka interneta, televīzijas vai balss sakaru pakalpojumus cilvēki bieži vērtē sajūtu līmenī – ''labs'' vai ''slikts'', jo pietrūkst plašākas informācijas pakalpojuma izvērtēšanai. Šīs un vēl citas problēmas 8. oktobrī tika iztirzātas diskusijā ''Vai varam kļūt par valsti ar labāko elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitāti Eiropā?''. Eksperti atzīst – lai gan Latvija ir viena no valstīm ar visātrāko internetu pasaulē, joprojām daudzi nezina, kā vispār vērtēt elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitāti, kur vērsties to nepilnību gadījumā.

Gaidām komentārus! Kāda ir jūsu pieredze ar mobilo sakaru un interneta pakalpojumu sniedzējiem?

Vai bijušas sūdzības par operatora tīkla pārklājumu, balss sakaru kvalitāti vai pakalpojuma nodrošinātāja attieksmi, zvanot uz servisa tālruņiem?

Vai interneta pakalpojumu sniedzējs nodrošina solīto interneta ātrumu, kā reaģē sūdzību gadījumos?

Vai zināt, kur vērsties, ja jūsu izmantotie elektronisko sakaru pakalpojumi pienācīgi nedarbojas?

Rakstu lasiet trešdien, 10. oktobrī, laikrakstā Diena.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Vajag mūsdienīgus uzņēmumus

Finanšu ministrija šonedēļ paziņoja, ka saskaņošanai tiek virzīti Mikrouzņēmumu nodokļa likuma grozījumi, kas paredz vienkāršot mikrouzņēmumu nodokļa (MUN) režīmu. Šie grozījumi ir ietverti likumproj...

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē