Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +12 °C
Skaidrs
Pirmdiena, 29. aprīlis
Raimonds, Laine, Vilnis

Matīss: Nav indikāciju, ka varētu samazināties kravas caur Latvijas tranzīta koridoru

Patlaban nav nekādu indikāciju, ka Eiropas sankciju dēļ pret Krieviju varētu samazināties Krievijas kravas caur Latvijas teritoriju, taču konkurences spēja ir jāpaaugstina un kravu avoti jādiversificē, trešdien preses konferencē atzina satiksmes ministrs Anrijs Matīss (Vienotība).

Viņš skaidroja, ka kravas caur Latvijas tranzīta koridoru jāpiesaista no Vidusāzijas valstīm, piemēram, Kazahstānas, kā arī Ķīnas. Ministrs uzsvēra: jo vairāk investīciju tiks ieguldīts dzelzceļa modernizācijā, jo vieglāk Latvijas tranzīta koridoram būs konkurēt.

VAS Latvijas Dzelzceļš valdes loceklis Aivars Strakšas norādīja, ka Ķīnas kravu piesaistes process ir samērā lēns un šogad acīmredzot papildu kravas neizdosies piesaistīt. Ķīnas puse esot ieinteresēta investēt Latvijas teritorijā, taču tas vēl nav noticis. Tāpat viņš skaidroja, ka Ķīnas preces šķērso Krievijas un Kazahstānas teritoriju, līdz ar to būtu jāvienojas par konkrētiem tarifiem. Tāpat arī pašā Ķīnā esot problēmas ar dzelzceļa tarifiem - tie esot pārāk augsti.

Kā ziņots, šī gada pirmajos trīs mēnešos par 7,6% līdz 17,04 miljoniem tonnu, salīdzinot ar pērnā gada analoģisku periodu, palielinājušies dzelzceļa kravu pārvadājumu apjomi, biznesa portālu Nozare.lv informēja Satiksmes ministrijā. Savukārt Latvijas ostu kravu apgrozījums palielinājies par 9,4% līdz 20,78 miljoniem tonnu.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē