"Ja nāksies samazināt apjomus, tas nozīmē atlaist darbiniekus, bet tad mēs šeit redzam pretrunu - samazināt apjomus, kad pērkam jaunus vilcienus, tādēļ mēģināsim rast risinājumu citādākā veidā," sacīja N.Freivalds. Pasažieru vilciena pārstāvis domā, ka līdzekļus varētu ietaupīt, samazinot paralēlo reisu skaitu, kā arī savstarpēji koordinējot dažādu transportu maršrutus un sarakstus. Tā kā par 40% jeb astoņiem miljoniem latu palielināta maksa par dzelzceļa infrastruktūru Pasažieru vilcienam, lai arī tas 2011.gadu beidzis bez zaudējumiem, nāksies prasīt valdībai izdalīt papildus naudu šim maksājumam, ceturtdien intervijā Latvijas radio pastāstīja N.Freivalds.
Runājot par tikko noslēgto līgumu par jaunu vilcienu iegādi, N.Freivalds uzsvēra, ka būs nepieciešama peronu paaugstināšana, kas iekāpšanai būs ērtāka. Uz jautājumu, cik lielu ātrumu varētu attīstīt šie vilcieni, uzņēmuma pārstāvis uzsvēra, ka, ņemot vērā Latvijas sliežu ceļus un salīdzinoši netālās pieturvietas, tas nevarot būt ļoti ātrs. Viņš minēja aptuveni 120 kilometrus stundā, bet jaunajiem vilcieniem ātrums varētu būs lielāks.