"Vitronic tagad izdevīgi - neizpilda līguma nosacījumus un lētāk sanāk maksāt sodus, nekā visu ieviest. Nepatīk, ka nav izpildīta pilna programma, kas bija paredzēta. Liekas, ka biznesa projekts. Kamēr līgums nav izpildīts līdz galam, varbūt Vitronic varētu mazāk pienākties, piemēram, 5%, nevis 35%," domā A.Pļavenieks.
"Jāmēģina šīs lietas sakārtot līdz galam. Tas, ka soda nauda nonāk privāto rokās, tas nav labi. Tas, ka stacionārie fotoradari vēl nav uzstādīti, tas arī man nepatīk," sacīja A.Pļavenieks. Viņš gan vienlaikus norādīja, ka līguma laušanas pamats gan nevarētu būt cilvēku neapmierinātība, ka viņus kontrolē un uzliek sodus. "Sodus neliek katram. Tos liek, ja pārkāpj likumu," teica auto eksperts.
Jau ziņots, ka pirmās kārtas 15 jaunie fotoradari tika uzstādīti pērn 21.novembrī, janvārī ieviesti vēl 15 jaunie fotoradari, bet no 2008.gada Latvijā darbojas četri radari, līdz ar to kopumā uz ceļiem atrodas 34 radari. Valsts policijas priekšnieks Ints Ķuzis janvāra beigās lika uzņēmumam Vitronic Baltica un Partneri līdz 20.maijam Latvijā ieviest atlikušos 130 jaunos fotoradarus, tostarp 110 stacionāros.