Viņa sacīja, ka pircēja lūgums ir saprotams, jo, iespējams, metāla skava var iespaidot produkta kopējo svaru. Tāpēc, ja veikals neņem vērā patērētāja vēlmi, patērētājs nākamreiz izvēlēsies citu tirdzniecības vietu, kur iegādāties kāroto preci atbilstoši savām vēlmēm un prasībām.
"Normatīvie akti gan nenosaka noteiktu rīcības scenāriju aprakstītajā situācijā. Tomēr, pēc PTAC ieskatiem, ja prece tiek tirgota pēc svara un pastāv iespēja, ka vienam patērētājam var būt šī iepakojuma metāla skava pie izvēlētās preces, bet citam nebūt, tad būtu tikai korekti, ja patērētāja vēlme tiktu pildīta un šī iepakojuma sastāvdaļa tiktu atdalīta," skaidroja PTAC pārstāve.
Pārtikas un veterinārā dienesta Veterināro objektu uzraudzības daļas vadītājs Armands Dauburs atzīmēja, ka patērētājs maksā par pārtikas produktu, nevis par iepakojumu, tādēļ viņam ir tiesības lūgt pārdevējam šo skavu griezt nost.
Savukārt "Elvi" franšīzes turētāja SIA "Pārtikas tirdzniecības apvienība" komercdirektore Laila Vārtukapteine atzina, ka konkrētajā gadījumā veikala darbiniece nav bijusi uzdevumu augstumos un rīkojusies neatbilstoši Elvi veikalu standartiem, kas paredz, ka šajā gadījumā darbiniecei bija jāizpilda pircējas lūgums.
"Vienmēr izvērtējam līdzīgus gadījumus, un arī šoreiz pārrunāsim radušos situāciju ar darbinieci un veikala vadītāju, lai nākotnē šādi gadījumi neatkārtotos," teica Vārtukapteine. Savukārt konkrētā veikala vadītāja stāstīja, ka ar konkrēto pārdevēju pārrunas jau ir veiktas. Tāpat tika informēti arī pārējie veikala darbinieki.
Runājot par patērētāju sūdzībām kopumā, PTAC pārstāve norādīja, ka šogad par neatbilstoši noteiktu svaru un mēru saņemti 16 ziņojumi. Taču visbiežāk pārtikas jomā tiek saņemtas pretenzijas no patērētājiem par neatbilstošu cenu norādīšanu tirdzniecības vietā. Šogad par neatbilstošu cenu norādīšanu saņemti aptuveni 50 ziņojumi.