Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +4 °C
Daļēji apmācies
Pirmdiena, 18. novembris
Doloresa, Aleksandrs, Brīve

Škapars: Pa ielām regulāri brauc pārkrautas smagās automašīnas

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Ieva > Kaspars
I
Tieši tādām, kā attēlā redzamās, Rīgā nav ko darīt, vismaz tādos daudzumos, kā tagad, noteikti ne.
Ieva > Kaspars
I
Runa nav par vienkāršu kravas mašīnu, bet par tādu, ar divām kravas kastēm. Un tās par Rīgu braukā tāpēc, lai ietaupītu degvielu, kas būtu jātērē braucot apkārt.
Antons
A
Kārtējā pārgudrā ierēdņa spriedelēšana.
Jap.
J
Kārtējais murgs.Nu tad klapē šo nozari vispār ciet,ko te raudi,jeb atkal vajag naudiņu?Kāpēc gan veiksmīgi visus ceļa remontus Eiropā var veikt savlaicīgi?Mazāk vajag slidināt kabatās,tad arī visam pietiks.
Uģis
U
Atvainojos Ievai, ja domāju savādāk. Pats esmu saistīts ar auto kravu pārvadājumiem. Man nav ne mazākā prieka braukt pilsētas sastrēgumos. Bet ko lai dara, ja liela daļa no kravas izsniegšanas-izkraušanas adreses ir Rīgā! Milzīgs kravu apgrozījums ir ostā un cilvēki, kuri tās kravas pārvadā, viņi strādā. Viņi strādā lai nopelnītu sev un savai ģimenei, kā arī mūsu valstij tiek krietna daļa naudiņas. Gribu zināt, cik daudz nopelna tā gūzma vieglo automašīnu, kas vizinās pa Rīgas centru? Protams visiem vietas ir par maz, bet būsim iecietīgi viens pret otru!
kādas muļķības!
k
Var padomāt, ka tikai Latvijā tās mašīnas ir pārkrautas, Lietuvā un Igaunijā brauc vispār bez kravām! Cik var muldēt?
tsuyashi
t
Cilvēki kuri strādā uz asfalta liešanas mašīnām runā, ka programmā tiek likts viszemākās klases parametrs kurš eiropā atbilst pagaidu ceļam.
galvenais
g
ka atradām vainigos, diez kur tad rīgas centrā tās bedres rodas? tur ari pārkrautas smagās mašīnas brauc vai? varbut tomēr sliktas kvelitātes ceļus būvejam
dumis
d
Pieredzi var gūt, nav jābrauc uz ASV, Vāciju. Tepat kaimiņi Lietuvieši ir piemērs, Igaunija. Un tajās valstīs tāpat būvēja ceļus kad pa tiem ripoja tikai gaziki , ziliņi un vēlāk arī kamazi.Viņi gan vecos ceļus var uzturēt jo dara to tā kā ir pareizi jādara, gan jaunos būvēt. Tur konkrēti par to arī domā bet pie mums vispirms visi šie ministri un pārējie pakļautībā esošie ,,speciālisti,, aprēķina savu maku piepildīšanas variantu un tad kas nu paliks ceļiem tas arī paliks. Un nav vajadzīgs te rakstīt murgus un baigi gudros mētāt, vienkārši nevajag zagt. Ceļa nodoklis ko maksā šī auto parka armija, privātais autoparks, tā taču ir pasakaina nauda, kur tā paliek? Un visi šitie gudrie brauc ar labām dārgām mašīnām, dzīvo privāt villās un pilīs. Es piekrītu arī tam, ka brauc ar pārslogotām mašīnām bet ja braucamo daļu pareizi un ar vajadzīgo daudzumu materiāla būvē tad tam arī ir rezultāts. Bet tā jau ir, ka daudz vajag arī savam īpašumam atvēlēt, tāpēc pietrūkst valsts ceļiem.
Ieva
I
Ir vēl viens faktors: tās bedres visbiežāk lāpa ciet, kad līst, vai vēl trakāk snieg. Taču vispār jautājums, kāpēc fūrēm vispār būtu jābrauc pa pilsētu, īpaši pa Rīgas centrālo daļu?
Jap.
J
Lai Tev būtu ko ēst.
  • 2
  • 0
Kaspars
K
Jā, kāpēc smagie auto brauc pa pilsētu? Laikam jau visi veikali, rūpnīcas, noliktavas u.c. kravu infrastruktūra ir laukos... Nu, vismaz 10 km no pilsētas. Pilsētas jau laikam tāpēc ir pilsētas, ka tajās notiek aktīva ekonomiska dzīve. Nav jau tikai kantordarbs un guļamrajončiks... Jā, paskaties trolejbusu pieturas. Kā asfalts tajās izskatās? vai nerodas jautājumi?
  • 4
  • 0
Uģis
U
Pie mums ir normāla prakse, ierobežot un aizliegt. Nenoliegšu, ka mašīnas tiek pārkrautas, bet tie nav visi un ne jau to dara sava prieka pēc. Kurā karjerā ir kāds iekrāvējs, kurš spēj iebēr krāvu tik precīzi, lai uz visām piecām asīm būtu atļautais svars? Šis ir tikai viens no daudzajiem aspektiem. Mani uzjautrina rakstā rakstītais, ka ceļi esot būvēti priekš atļautā svara uz ass izmantošanai. Vairums ceļu mūsu valstī ir būvēti tad, kad pa ceļiem brauca GAZiki un ZILiņi un arī jaunie ceļi tiek būvēti taupot katru santīmu. Citās valstīs kaut kā jaunuzbūvētie ceļi iztur krietni ilgāk par diviem gadiem un ir atļauts braukt ar lielākam slodzēm uz asi. Nez kā viņiem tas izdodas?
ZT
Z
Retā karjerā iekrāvēji ir aprīkoti ar svariem,pārējos gadījumos iekraušana notiek uz aci,šoferis nav ieinteresēts pārkraut- tādējādi bojāt mašīnu.Bet ja uzkrauj aptuveni pēc atļautā svara kravas pasūtītājs brēc kāpēc nav pilna kravas kaste,kāpēc viņš tiek apzagts.Sanāk šoferis abos gadījumos slikts,un tādiem šoferiem darba alga minimālās algas tuvumā.
  • 0
  • 0
Neškapars
N
Nu patiešām, ja nevar neko sakarīgu pateikt, ej gulēt domē.
I
I
Škapar ej izgulies.
Silvija
S
Nekas jau daudz nav jādara,nezagt,lai ceļiem naudas būtu vairāk,tad arī to kvalitāte būs laba. Ja mēs esam tranzīta zeme,kā paši apgalvojam, tad nevajag žēloties.
P
P
Ja jau poie mums tos ceļus taisītu normāli tad nebūtu problēmu, bet kā jau visiem zināms ka lielākā daļa asfalta un šķembas kas paredzētas ceļa remontam tiek izbārstītas pa stūriem, pie privātmājām utt tad ko var gribēt!

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Neizbēgamās ārkārtas vēlēšanas

Mēneša sākumā, 6. novembrī, Vācijā ar notikumam atbilstīgu skandālu izjuka valdošā jeb luksofora koalīcija, un tagad valsti ar ļoti augstu ticamības pakāpi gaida pirmstermiņa vēlēšanas.

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē