"Kāpēc mums nenopelnīt [4,6 miljonus], ja mums neko nevajag, lai to izdarītu - tikai un vienīgi pakot ūdeni un pārdot? Mums viss ir, - vienreiz piedalījos ar mūsu speciālistiem Rīgas ūdens atklātajā degustācijā - glāzēs bez uzrakstiem bija saliets dažādu ražotāju ūdens, tajā skaitā Rīgas ūdens no krāna. Es nevarēju pateikt, kurš ir mūsējais, kurš ir labāks. Līdz ar to Rīgas ūdeni pēc kvalitātes, garšas un visiem parametriem var pārdot veiksmīgāk nekā jebkuru citu. Kāpēc mums to nedarīt?" sacīja Rīgas mērs.
Ušakovs noraida pārmetumus par konkurences kropļošanu. "Tas viennozīmīgi nozīmē konkurences pastiprināšanos šajā jomā, un es saprotu šo ražotāju uztraukumu, bet vajadzētu arī saprast Rīgas pūles. Būtu stulbi neizmantot tādu iespēju, jo mums infrastruktūra joprojām ir pietiekami bēdīgā situācijā. Jā, mums ir milzīgs līdzfinansējums no Eiropas, bet joprojām 10% no maģistrālajiem ūdensvadiem ir ielikti Ulmaņa laikos. Ja mēs, pārdodot šo ūdeni, dabūsim papildu ieņēmumus, varēsim novirzīt to naudu attīstībai, lai tas neietekmētu klientus," skaidroja Rīgas mērs.
Lai ūdeni varētu veiksmīgi pārdot, Rīgas ūdenim būtu nepieciešams nopirkt tikai fasēšanas iekārtas. Jau ziņots, ka meitasuzņēmuma Aqua Riga apgrozāmo līdzekļu nodrošināšanai pašvaldības Rīgas ūdens tā pamatkapitālā plāno ieguldīt 105 000 latu, kurus plānots atpelnīt aptuveni četros gados, savukārt fasētā ūdens ražošanai nepieciešamie pamatlīdzekļi un daļa no apgrozāmajiem līdzekļiem aptuveni 300 000 latu apjomā tiks finansēti no kredītiestādes aizdevuma līdzekļiem, kuru varētu atmaksāt četros gados.