Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +6 °C
Skaidrs
Pirmdiena, 25. novembris
Kadrija, Kate, Katrīna, Trīne, Katrīne

Elektromobilis piespiež braukt ekonomiskāk

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Izlasot rakstīto redzams, ka
I
tā arī neviens nav braucis ar elektrisko automašīnu, jo tie, kas to ir reiz darījuši, benzīnniekos vairs nekāpj. Vai var nopirkt benzīnu par 1 eiro un nobraukt 100 km? Ar elektrisko var.
Izlasot rakstīto redzams, ka
I
tā arī neviens nav braucis ar elektrisko automašīnu, jo tie, kas to ir reiz darījuši, benzīnniekos vairs nekāpj. Vai var nopirkt benzīnu par 1 eiro un nobraukt 100 km? Ar elektrisko var.
Fuk
F
Nu traki murlaki tie zalie.Mīšlji.Ar BMW X 5 vajag braukt jūs sissiji.
Kurwa bastard
K
Jiblibiblis liek blaukt biku straujāk,jo auns ir mēsls.Ienaidnieks kurš sliktāks par suni.
Knābis
K
Nu jā, elektromobiļi - tas ir jauki. Tikai raksta autos kaut kā piemirst, ka ziemā nobraukums ievērojami samazinās, jo salons tomēr jāsilda, logi arī, citādi braukšana būs kā tankā, lūkojoties pa mazu skatu lūciņu. Uzlādes staciju tīkla reāli nav. Autostāvvietās ieviešot uzlādes pieslēgumus, samazināsies vieta ar iekšdedzes dzinēju aprīkotiem auto. Sanāks tāpat kā ar invalīdu stāvvietām, kad visas vietas aizņemtas, toties invalīdu vietas stāv tukšas, bet daži klīst apkārtbildēdami tos, kuri savā izmisumā novietojuši savu vāģi invalīdu stāvvietā. Toties zaļie domātāji parāda savu izcilo zaļumu ar to, ka elektroenerģijas maksā ietverts OIK, kurš patiesībā ir diversija pret Latvijas ekonomiku. Zaļie murgo par ūdenraža transportu, kurš vēl ir bērna autiņos un vēl nevar zināt, kas tur labs sanāks. Zaļie laikam nav nekur bijuši un nav redzējuši ne ar etanolu, ne arī biogāzi darbināmos autobusus, Zaļajiem tāpat nav ne jausmas, kā tur ir ar biodīzeli un tā izmantošanu ieksdedzes dzinējos. Faktiski maldinošs un stipri vienpusīgs rkstelis, kurš parāda autora(ru) šaurpierīgo domāšanu un vājo informētību par iespējamiem degvielas variantiem ekonomiskai un bezizmešu vai minimālu izmešu braukšanai.
transporta izmešu
t
transporta izmešu dinamiku vajadzētu papētīt kopsakarībās ar haotisko un stihisko velosipēdu celiņu ierīkošanu un sastrēgumos stāvošu automašīnu izplūdes gāzu radīto "smogu".
G
G
Jā,bet vadošā mafija turpina izzagt valsti.
G
G
Jā,bet vadošā mafija turpina izzagt valsti.
G
G
Jā,bet vadošā mafija turpina izzagt valsti.
OIK
O
Lūgums mani nolobēt kārtīgi.
VVZ
V
Ar elektromobiļiem ir viena būtiska fiška- ziemā salona sildīšanai tiek izmantota tā pati enerģija no akumulatoriem, tāpēc pie Latvijas mīnus 15 grādiem faktiskais akumulatora vienas uzlādes nobraukums ir tikai 30% no vasaras nobraukuma. Tad nu sanāk tā- no Krievijas iepērk dabasgāzi, to TEC2 pārvērš elektroenerģijā, ar kuru pāec tam silda Latvijas gaisu. "Zaļie" plānprātiņi atkal bāž savas stulbības cilvēkiem ausīs. Un vēl- akumulatoru darba mūžs ir 5 gadi, ne vairāk! Kur tad tos izstrādātos akumulatorus liks? Atkal tiks piedraņķēta vide. Būs tā kā vienmēr- aizliedza parastās kvēlspuldzes, tās aizstāja ar dzīvsudraba spuldzēm, jo tā, redziet, samazinoties CO2 izmeši. Rezultātā vide tiek piedraņķēta ar dzīvsudrabu. Visāda veida vides fondi ir tikai instruments noteiktu savtīgu interešu lobēšanai.
ZoVAs
Z
Elektromobiļiem nav motora tie iet uz elektrības - bez motora. Bezizmešu mobilitātes atbalsta biedrība elektrību iegūst ar laikam no zila gaisa nevis no TECiem, kas tāpat taisa izmešus tikai rozetes otrā galā. Toties visi elektromobiļi tiek aplikti ar Obligāto iepirkuma komponenti.
hehz
h
Ar tādu saukli jau nu gan jūs kaut ko pārdot variet tikai absolūtiem jefiņiem.. Bet nu laikam jau tā arī ir jūsu mērķauditorija - galīgi galvā sisti trendiji.. Priekš kam man mašīna, kas mani kaut ko piespiež darīt? Kāpēc lai es aiz mīļa prāta ļautu mašīnai sevi piespiest jebko darīt? Nē! Aparātam ir jādara tas ko es viņam lieku darīt, to ko man vajag, lai viņš varētu izdarīt.. nevis man redz jādara tā, ka aparātiņam gribās vai vajag.. :)) Bet nu gan jau ir kaut kādi mazohisti, kuri jūsmos par to, kā lūk "mašīnīte" viņus "piespiež braukt ekonomiskāk"..
Juhans
J
Ne viss ir tik spoži kā istās, jo elektrību mūsu valstī ražo no Krievijas gāzes un vēl tajā figurē Obligātā iepirkuma komponemte t.s. Mazajiem HES. Lietojot elektrību cilvēks maksā Mazo HES biznesam un Krieivjai, bet lietojot degvielu, cilvēks maksā akcīzes nodokli valstij. Kam vairāk vaidzīga nauda - mūsu pašu valstij vai Krievijai un Mazajiem HES?
hehz
h
Žetons par smalko patriotisma, kā argumenta, iepīšanu diskusijā! Baigi labi tev sanāca! :DDD Braukt ar džipu ir tik pat kā plivināt Latvijas karogu vai čurāt alu valsts hokeja (basketbola, futbola, virvesvilkšanas, akmens-šķēres-papīrīts) izlases spēļu starplaikos :DD
  • 4
  • 0
Vārds.
V
lai radītu iespaidu par lētu pārvietošanos, šie gudrinieki nestāsta mums par elektroauto amortizācijas izmaksām. Cik ilgi tā baterija turēs - 5 g.? Cik daudz nobrauks ikdienā - 30, 50, 70 km? Tad nu sanāks 1 €/km klāt.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Vides Diena

Vairāk Vides Diena


Tūrisms

Vairāk Tūrisms


Ceļošana

Vairāk Ceļošana


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena