Nesaistīti ar iepriekš minēto pētījumu secināms, ka mūsu valstī viens no spilgtiem piemēriem tam, ka patērētāju izvēli nosaka viņu vērtības, ir nevēlēšanās iegādāties Krievijas ražojumus. Turklāt ir iedzīvotāji, kuri iet vēl tālāk, distancējas no tiem uzņēmumiem, kas ir saistīti ar Latvijas austrumu kaimiņvalsti, un no tā kultūras un izklaides piedāvājuma, kurā ir saskatāma Krievijas ietekme. Sadzīviskā aspektā tas var izpausties arī kā atteikšanās iegādāties preces un pakalpojumus tirdzniecības centrā vai citviet, ja pārdevēji sarunu sāk krievu, nevis latviešu valodā. Protams, te nav runa par visu iedzīvotāju nostāju, bet vienai Baltijas valstu sabiedrības daļai kopš 2022. gada 24. februāra, kad Krievija sāka pilna mēroga iebrukumu Ukrainā, šis ir būtisks vērtību jautājums, ģeopolitiskajā aspektā – varbūt pat visbūtiskākais.
Pie mums atbalsojas arī Tuvajos Austrumos notiekošais militārais konflikts, bet, lai arī Izraēlas piekritēju un Palestīnas atbalstītāju retorika izskanējusi bieži, ģeogrāfiskais attālums noteic, ka ietekmes uz ikdienas dzīvi Baltijā īsti nav. Ir maz ticams, ka Latvijā varētu nonākt līdz masveidīgai preču vai pakalpojumu ignorēšanai tāpēc, ka zīmolam un potenciālajiem ražojumu pircējiem atšķiras attieksme pret karadarbību Tuvajos Austrumos.
Par apliecinājumu vērtībām var uzskatīt arī tādu situāciju, kad iedzīvotāji apzināti iegādājas tieši mūsu valstī ražoto produkciju un Latvijas uzņēmumu piedāvātos pakalpojumus, kā arī iepērkas nevis ārvalstu zīmolu lielveikalos, bet gan pie pašmāju tirgotājiem. Galvenā motivācija šādai rīcībai var būt nevis politiska, bet gan ekonomiska, respektīvi, vēlme atbalstīt savējos. Diskusija par to, vai lielveikalus svētdienās vajadzētu slēgt, arī daļēji ir saistīta ar vērtību tēmu par atbalstu lauku mazajiem ražotājiem.
Iespējams, pašreizējos nemierīgajos laikos cilvēki ar saviem tēriņiem aizvien vairāk atbalstīs tieši tos zīmolus, kas ir viņu uzskatu piekritēji, un aizvien kategoriskāk ignorēs pārējos.