"Mēs jau vairākkārt esam aicinājuši koalīcijā esošos deputātus apzināties, ka ceļu, īpaši reģionālo un vietējo ceļu sabrukums nav LCB izdomāta problēma. Par to sūdzas un protestē iedzīvotāji, un viņu noskaņojums pasliktinās ar katru ziemu. Katrs redzīgais var saskatīt, ka ceļu stāvoklis nopietni apgrūtina ekonomisko attīstību reģionos, nenodrošina pakalpojumu pieejamību, piespiež cilvēkus zaudēt cerības uz normālu dzīvi un pamest Latviju," uzsver LCB valdes priekšsēdētājs Andris Bērziņš.
Bērziņš norāda, ka LCB jau iepriekšējos gadus ir dažādos veidos mēģinājusi apelēt pie ikviena koalīcijas deputāta sirdsapziņas un godaprāta, aicinot pievērst uzmanību bēdīgajai situācijai uz Latvijas ceļiem un tiltiem: "Koalīcijā esošajiem deputātiem pat tika lūgts uzņemties personisku atbildību par kāda sliktā stāvoklī esoša ceļa posma vai tilta remontu, taču kopējā lieta - prognozējams ilgtermiņa finansējums ceļiem - joprojām nekur nav pavirzījusies."
Ja Eiropas fondu naudas iztrūkums ceļu nozarē netiks aizvietots ar citu finansējumu, autoceļi un tilti Latvijā bruks vēl straujāk. Ņemot vērā dramatisko situāciju, LCB vadītājs visas nozares un visu ceļu lietotāju interešu vārdā vēlreiz aicina partijas pielikt punktu vairāk nekā desmit gadus ilgušajam neizlēmības un gļēvuma periodam attieksmē pret valsts galveno infrastruktūru – ceļiem un nobalsot par Anrija Matīsa priekšlikumu. Savukārt LCB apsola šī balsojuma rezultātus plaši atspoguļot sociālajos medijos un reģionālajā presē, - un atbalstīt tos, kuri saprot ceļus un tiltus.