Bariņš jaunu teātra mākslinieku gāž no troņa šķietami neaizskaramus svētumus, lielo karu pārceļot uz komunālā dzīvokļa virtuvi un kašķī par netīru katlu ierakstot neērtus Latvijas vēstures un šodienas jautājumus.
Grupas Satellites LV mūziķi savā jaunajā albumā Varavīksnes galā pierāda, ka 2017. gadā jūtas tā, kā tas ir licies ērti pašiem, un ļauj par to uzzināt citiem.
Izstāde Virtualitātes un realitātes uzrunā skatītāju skaidrojošā,
lietišķā manierē, lai rosinātu izpratni par mākslas spēju
artikulēt sarežģītus virtuālo tehnoloģiju procesus
Režisors Dž. Dž. Džilindžers Liepājas teātrī pievēršas Jasmīnas Rezā lugai Bella Figura, kuras komiskie momenti pietuvojas absurdam, taču tajā netrūkst rūgtuma par neveiksmīgām attiecībām.
Ļeņina tēls Pēdējā Ļeņina eglītē veidojas no kokteiļa, kas rastos, ja ar mikseri kārtīgi sakultu visus mītus, vēsturnieku hipotēzes un personīgās atmiņas, iemestu tajā oktobrēna nozīmīti, uzliktu galvā vienradža masku un, stāvot pie Strēlnieku pieminekļa, izdzertu.
Grieķu diriģents Teodors Kurendzis ar orķestri Musicaeterna un itāļu vijolniece Lorenca Borrāni ar Sinfonietta rāda visaugstāko aizrautīgas muzicēšanas klasi.
Vladislava Nastavševa interpretācijā Čehova Trīs māsu varoņi principiāli nedara neko, tikai runā par to, cik labi būtu strādāt, un vaid, ka ir pārstrādājušies.
Tā kā izrādē Hedas laulības šķietamais nejēdzīgums kā izmisumu raisošs apstāklis vismaz ārēji nav nolasāms, konflikts pilnībā pārceļas uz pašu galveno varoni.