Šī gada Rīgas Fotogrāfijas biennāles vispārējā tēma ir pieteikta kā Covid-19 atnestais izolācijas fenomens, piesaucot Rainera Marijas Rilkes vārdus par nepieciešamību "nokāpt sevī"
Izrāde Kokvilnas lauku vientulībā Dailes teātrī visos parametros ir nevainojami nostrādāta un redzēšanas vērta kvalitāte, tikai nākamajā rītā to nez kāpēc ir grūti atcerēties, iespaidi ir pagaisuši. Mēģināšu minēt – kāpēc tā.
Iespējams, pašreizējā skarbajā realitātē ir nepieciešami šādi pilnīgas laimes stāsti kā režisores Māras Ķimeles Valmierā iestudētā luga Vēlā mīla, taču, ja tie kļūst komiski, zūd ticamība labākas dzīves iespējamībai
Plašam skatītāju lokam bez maksas straumēšanas formātā* ir pieejama jauna Latvijas daudzsēriju filma – režisora Armanda Zvirbuļa detektīvseriāls Krimināllieta iesācējam
Liepājas teātrī tapušais režisora Elmāra Seņkova jauniestudējums Grimmi pasaku pasauli rāda kā zemapziņas šausmu kambari, kurā cauri pazīstamajām pasakām spraucas vardarbība un manipulēšana citam ar citu
Mecosoprāna Elīnas Garančas sniegums apliecina māksliniecisko un personisko briedumu, kas nav sasniedzams tikai ar vokālo treniņu, – to pierāda viņas uzstāšanās Rīgā un Liepājā
Dramaturga Andra Kalnozola, režisora Mārtiņa Eihes un Valmieras aktieru korī vai pasaulīgo prieku dārzā ir daudz mīlestības un nemaz nav ļaunuma un tumsas
Nacionālā teātra izrādes Mazā naudiņa radošā komanda atgādina par tiem sabiedrības locekļiem, kas klusiņām dzīvo savu dzīvi tepat blakus, un aicina neapjukt un nenovērsties, kad mūsu ceļi krustosies
Jāņa Znotiņa izrādei Mēs, roks, sekss un PSRS no atklātiem, tīšiem stereotipiem izdodas tikt līdz sāpīgai īstenībai. No "toreiz" un "viņi" panākt "mēs" un "tagad" pieslēgumu