Nacionālā teātra sezonas atklāšanas izrāde – Frīdriha Šillera Ferdinands un Luīze Ditas Lūriņas režijā – piedāvā to, kā XXI gadsimta teātrī trūkst. Klasisku stāstu par lielām un tīrām jūtām.
Dailes teātra jauniestudējumā Degunradži Ežēna Jonesko tekstam virsū gan tiešā, gan pārnestā nozīmē sabūvēta megasarežģīta muzikāla, vizuāla un plastiska konstrukcija.
Tie bija īsti svētki – tik tuvu un tik pārskatāmi izbaudīt Baireitas festivāla orķestra un diriģenta Andra Nelsona māksliniecisko savienību festivāla Rīga Jūrmala noslēgumā.
Režisors Viesturs Kairišs daudz strādā gan kino, gan teātrī, arī operā, un viņa darbi ir autora radošā rokraksta iezīmēti. Šis fakts ļauj paskatīties uz viņa jaunāko iestudējumu Smiļģis plašākā kontekstā
Režisora Andreja Jarovoja jauniestudējumā Nasing spešal Saeimas darbs tiek parādīts, izmantojot muzikāla darba struktūru un dokumentālus tekstus atskaņojot sirreālā noskaņā
Atgādinot par mākslas ideālu vārdā upurēto, režisora Viestura Kairiša Dailes teātrī iestudētās izrādes Smiļģis intonācija itin nemaz nav titulvaronim komplimentāra
Kinoteātra Splendid Palace repertuārā ir divas dokumentālas filmas, kas liek domāt par līdzīgu jautājumu loku, – režisora Ivo Brieža Homo Sovieticus un režisora Vitālija Manska Gorbačovs. Paradīze
Amerikāņu zvaigznes Renē Flemingas viesošanās Latvijā paliks atmiņā ar brīnišķīgu XX gadsimta franču mūzikas lielmeistara Olivjē Mesiāna mūzikas lasījumu
Mākslinieka Kirila Panteļejeva izstāde 5 istabas liecina par viņa profesionālajām prasmēm un sava darba mīlestību. Ekspozīcija ir uztverama arī kā mājiens par nomācošo dīkstāvi pandēmijas laikā