Sajūtu, kad kaut kas jāsaka par mūžīgi mainīgo ainavu mums apkārt. Vienmēr pēc ceļojuma ir prieks atgriezties mājās, uzlādēts un svaigs skats uz dzimto vietu. Gleznas rāmis tas pats, bet ainava precīzāka un skaudri spilgtāka savā tiešumā. Viss tik pazīstams un mīļš, bet pāri visam ir viegla, uzmācoša trauksmes vēsma. Cilvēki aizbrauc un neatgriežas. Viņu vietā paliek vēsture un atmiņas.Šoreiz mākslas darba tehnika nav zīmējums, lielformāta akvarelis vai luminiscentas gleznas. Tā ir vizualizēta, grafiski interpretēta laika “statistika”, darināta lielformāta plastikāta gleznā.
Cēsis 2014. Kristaps Ģelzis. Mākslīgais miers IV (Laikmetīgā ainava. Cēsis 2014)
Cēsu pils klētī būs skatāma mākslinieka Kristapa Ģelža lielformāta plastikāta glezna “Mākslīgais miers IV”. Idejiski šo darbu var uzskatīt par turpinājumu ciklam, kas pirms trim gadiem bija eksponēts 54. Venēcijas mākslas biennālē Latvijas republikas paviljonā. Ceturtais “Mākslīgā miera” sērijas mākslas darbs ir kā atjaunota novērojuma sajūta.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.