Savukārt jaunieši, kuri sapņoja par skatuvi un saistīja savas ieceres tieši ar darbu Krievu teātri, varēja iegūt izglītību nevis kaut kur Krievijā, bet tieši šeit, Rīgā. Par kursa vadītāju kļuva Igors Koņajevs, par aktiermeistarības un skatuves runas pasniedzēju – Sanktpēterburgas Valsts Teātra mākslas akadēmijas profesore, aktrise un režisore Jeļena Čornaja. Pilnvērtīgu akadēmisko studiju ciklu nodrošināja LKA akadēmiskais personāls.Četri studiju gadi jau ir pagājuši, kuru laikā jauno mākslinieku dzīvē (un arī teātra!) bijis tik daudz spilgtu, satraucošu un nozīmīgu notikumu, tajā skaitā trīs studentu izrādes, kas ir repertuārā (“Meža dziesma”, “Tikšanās lai arī notika, bet...”, “Pusaudzis”), un piedalīšanās RKT izrādēs (“Mežs”, “Ceļš uz Duvru”, “Kunga komediants un “Līgavaiņi”). 31. maijā ir paredzēta pirmizrāde pēdējai diplomdarba izrādei “Divi džentlmeņi no Veronas” pēc Viljama Šekspīra lugas, kurā studenti atkal satiksies uz vienas skatuves ar teātra aktieriem. Ar šīs romantiskās komēdijas pirmizrādi tiks atklāta “diplomdarbu izrāžu nedēļa” uz RKT skatuves. Bet 8. jūnijā, noslēdzot šo “diplomdarbu nedēļu”, skatītāji, pedagogi, vecāki un draugi redzēs noslēdzošo svētku koncertu “Vivat Academia!“.Koncerta nosaukumu daļēji aizņēmāmies no studentu himnas “Gaudeamus” ( Gaudeamus – “priecāsimies” tulkojumā no latīņu valodas) vārdiem, un daļēji – aiz dziļas pateicības pret Latvijas Kultūras akadēmiju. Mēs vēlamies apsveikt un pateikties visiem, kas veltījuši savus spēkus, sirdi, meistarību un zināšanas Rīgas Krievu teātra nākotnē, – visiem tiem, pateicoties kuriem Rīgas Krievu teātra speciālais aktieru kurss kļuvis par realitāti un nesis augļus. Un vēl mēs gribam parādīt, ko ir apguvusi jaunā aktieru paaudze četru gadu laikā, tāpēc koncerta programma būs piesātināta un daudzveidīga. Vivat Academia!
Vivat Academia!
Pirms četriem gadiem, 2010. gadā, Rīgas Krievu teātra (RKT) dzīvē norisinājās trīs ļoti svarīgi notikumi.Pirmkārt, tika pabeigta ēkas rekonstrukcija, un teātris atklāja sezonu dzimtajās sienās, taču uz jaunas skatuves. Otrkārt, teātrī sāka strādāt jauns mākslinieciskais vadītājs Igors Koņajevs. Un, treškārt, pirmo reizi savā vēsturē Latvijas Kultūras akadēmija īpašā līgumā ar RKT noteica Rīgas Krievu teātra aktieru kursa izveidošanu un studiju nodrošināšanu, pateicoties kurai, teātris varēja rēķināties ar jauniem radošiem spēkiem.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.