Pēc iespaidīgajiem postmodernās sazvērnieku filmas Meklēšanā/Wanted kases panākumiem ne tikai pasaulē (filmas budžets 60 milj., peļņa tikai ASV — 138 milj. USD), bet arī Krievijā (35 milj.), Maskavā dzīvojošā kazahu režisora Timura Bakmambetova Holivudas liktenis ir izlemts — Universal parakstījusi ar režisoru un skotu aktieri Džeimsu Makevoju līgumu par Wanted II uzņemšanu 2009.gadā. Ar citām Bakmambetova Amerikas debijas filmā nodarbinātajām Holivudas zvaigznēm — Andželīnu Džoliju, Morganu Frīmenu un Tomasu Krečmani — līgumus neslēgs, jo viņu tēlotie spriegās action filmas personāži, kā zināms, ir miruši. Bakmambetovs par nākamo filmu paziņojis vien tik daudz, ka tās darbība risināsies Krievijā un "pārējā Eiropā".
Intriģējošām Krievijas un, atvainojos, pārējās Eiropas vēstures un kultūras lappusēm pievērsīsies arī krievu režisors Ivans Dihovičnijs (Ivana Deņisoviča nāve, Kapeika, Ieelpa-izelpa, tikko pabeigtā Āzija — Eiropa u.c.), kurš arī noslēdzis līgumu ar franču kinodīvu Izabellu Ipēru, uzaicinot aktrisi tēlot leģendārās "sabiedrības dāmas" Lilijas Brikas lomu filmā par pasaulslavenā futūrista un Oktobra revolūcijas dziesminieka, krievu dzejnieka Vladimira Majakovska noslēpumaino pašnāvību (versija par KGB "palīdzību" šajā nāvē joprojām nav izslēgta). Tā kā Majakovskis uzskatīja sevi un arī bija īstens "pasaules pilsonis", ekscentriskais dzejnieka "mīlas romāns trijatā" ar Liliju Briku un viņas vīru risinājās starp Parīzi un Maskavu.
Ipēra (54), kura vienlaikus ar aktiermeistarību augstskolā apguvusi arī krievu literatūru un Ļiļas Brikas biogrāfija viņai nav sveša, ar prieku pieņēmusi Dihovičnija piedāvājumu, it sevišķi tādēļ, ka reiz, astoņdesmito gadu beigās, aktrise jau zaudējusi cīņā par savu sapņu lomu — Annas Kareņinas tēla iemiesošanu (kuru britu— franču televīzijas filmā un vēlāk arī Elizejas lauku teātrī nospēlēja Izabella Adžāni). Tā būšot arī lieliska iespēja izbaudīt pavasarī Maskavas un Pēterburgas "kultūras traģisko šarmu", franču presei stāstījusi aktrise. Interesanti, ka Dihovičnija filmā, kas žanriski raksturots kā trilleris, pats Majakovskis nemaz neparādās — filmas notikumi risināsies pēc dzejnieka nāves.