gadā. Programmā izskanēja desmit no albuma _Aphrodite_ divpadsmit kompozīcijām. Taču «muzikālā partitūra» Kailijas koncertā nav galvenais elements – viņa rada uzvedumu, kas balansē starp mūziklu, baletu un operu, – ainas, mizanscēnas, dekorācijas un tērpi mainās nepārtraukti, bombardējot skatītāju ar milzīgu vizuālās informācijas daudzumu.
Šovs Aphrodite – Les Folies ir ne mazāk iespaidīgs par Kailijas iepriekšējo uzvedumu KylieX2008, ar kuru viņa «debitēja» uz Arēnas Rīga skatuves 2008. gada vasarā. Koncepcija paliek nemainīga – Kailija ir trausls zieds, smaržīga maijpuķīte sarežģītas kompozīcijas centrā. Šo kompozīciju veido gladiatori, kupidoni, gaisa akrobāti un vīrieši uzpurņos, kuri spēlē savas brutāli erotiskās horeogrāfiskās spēles. Kailijas pavadošās grupas mūziķiem (četriem instrumentālistiem un divām fona vokālistēm, kuras tikai dažreiz izvirzās priekšplānā) iedalīta vieta skatuves tumšākajos nostūros – skaņa koncertā pārsvarā ir digitāli sintētiska, bet «dzīva».
Lai pārvietotos pa skatuvi, Kailija, tēlojot skaistuma un mīlas dievieti Afrodīti, izmantoja gan zelta kaujas ratus, gan spārnoto zirgu Pēgasu. Dziedātāja lidoja pāri zālei, sēžot ņipra tumšādaina eņģeļa mugurā. Koncerta gaitā Senās Grieķijas un Senās Romas laiku butaforiskā atmosfēra organiski saplūda ar Brazīlijas karnevāla, franču kabarē un populārās cirka trupas Cirque du Soleil teatrāli akrobātisko estētiku. Šovā bija daži priekšnesumi, kuros mūzika, mākslinieciskie un tehnoloģiskie brīnumi iedarbojās līdzvērtīgi un papildināja viens otru – hits Slow ieguva džeza «virsslāni» un vēlāk pārvērtās par elektronisko himnu. Dziedot šo dziesmu, Kailija stāvēja uz mazas horizontālas platformas skatuves vidū, kamēr pati skatuve nonāca vertikālā stāvoklī. Pie Kailijas kājām – kabarē dejotājas, planējot kā kosmonautes, plivināja spalvas. Zvaigznes populārākā dziesma Can't Get You Out of My Head skanēja roka aranžējumā, savukārt 90. gadu grāvējs Better the Devil You Know tika izpildīts sambas ritmā un «provocēja» veselu Brazīlijas karnevālu uz skatuves.
Kailija mazliet atgādina savu tautieti austrālieti Nikolu Kidmenu: abām ir raksturīgs dīvas cēlums un pievilcība, taču savās lomās, kino un uz skatuves, viņas vienmēr ir paredzami nevainojamas, pārāk racionālas. Šīm smalkajām dāmām brīžiem katastrofāli pietrūkst emocionālas atbrīvotības.
Lai gan Kailija, viņas dejotāji un akrobāti šovā nepārprotami akcentēja erotismu un seksapīlu, viņi nekad nešāva pāri strīpai. Tomēr dziedātāja sagādāja dažus ļoti patīkamus emocionālus momentus, kad viņa nonāca «tiešā kontaktā» ar publiku – Kailija viena pati aizrautīgi dziedāja un dejoja podesta galā skatītāju ielenkumā, patiesi izbaudot šo mirkli.
Plaši reklamētas šļakatas un ūdens atrakcijas tika iedarbinātas šova finālā, skanot dziesmām On a Night Like This un All the Lovers. Kailija izskatījās īpaši aizkustinoši 50. gadu pavedinošas peldētājas tēlā: balts gaisīgs apmetnis, pērlēm izrotāts peldkostīms un grezna peldcepure. Dziedātāja un viņas sportiskā komanda sarīkoja jutekliski akrobātisku orģiju strūklakas vidū – tā ir klipa All the Lovers «rekonstrukcija». Šajā video, kā zināms, ir redzama gigantiska «dzīvā» mīlas piramīda, kuru veido atkailināti ķermeņi. Orģija uz skatuves izskatījās pietiekami iedvesmojoši, taču Kailijas šovā, kas būtībā ir izklaides notikums visai ģimenei, tas nebija aicinājums pievienoties, bet tikai skaista butaforija.