Lielākā daļa Latvijas klausītāju Ērlendu Eiji, visticamāk, pazīst kā pusi no norvēģu dueta Kings of Convenience, daudzi – kā kolektīva Whitest Boy Alive dibinātāju un radošo dzinējspēku, vēl kāds – pateicoties dalībai citos projektos, kā arī sadarbībai ar Röyksopp, Hosē Gonzalesu un virkni citu mūziķu, domubiedru. 2012. gadā pēc pārcelšanās uz Sirakūzām Sicīlijā Ērlends Eije galveno uzmanību velta muzicēšanai kopā ar vietējo kolektīvu La Comitiva. Jaucot tradicionālās skaņas ar atskaņām no Dienvidamerikas, mūziķu četrotnes daiļradē joprojām atbalsojas Kings of Convenience akustiskā intimitāte. Pēdējo pāris gadu laikā šī muzikālā savienība ir koncertējusi daudzviet Eiropā (lai arī reti), kā arī devusies vairākās turnejās pa Dienvidamerikas valstīm, uzstājoties Čīlē, Ekvadorā, Kolumbijā, Peru, Argentīnā, Brazīlijā un Urugvajā.
Varētu šķist dīvaini, taču Ērlends Eije šodien dzīvo, ignorējot popkultūrā vispārpieņemtos noteikumus. Vai, pareizāk sakot, tos veido un diktē pats. Ne Eije, ne arī viņa klausītāji nespēj un neuzskata par vajadzīgu skaidrot, kas padomā šīs tūkstošgades, iespējams, populārākajiem norvēģu popmūziķiem Kings of Convenience. Duets pastāv, iepauzē, izjucis...? Vai arī, ko dara Ērlenda popgrupa The Whites Boy Alive, kas 2014. gadā oficiāli izjuka, bet nupat bez skaļa paziņojuma par atgriešanos un turpmākajiem plāniem klajā laidusi jaunu dziesmu. Tajā pašā laikā mūsdienu paralēlajā realitātē – virtuālajā – viss ap Eiji virmojošais pelna popzvaigznei piedienošu uzmanību.
Ērlenda Eijes un viņa sicīliešu domubiedru La Comitiva koncerts Ventspilī būs norvēģa otrā atgriešanās Latvijā pēc teju 14 gadiem, kad Kings of Convenience Rīgā sniedza līdz šim vienīgo koncertu Latvijā.
Biļetes nopērkamas Biļešu paradīzes tirdzniecības tīklā. Līdz 16. martam tās nopērkamas par "cīruļu" jeb "early bird" cenām. Koncertam tuvojoties, biļešu cena pieaugs.
Zaraza