Šādu iespēju viņai dāvinājis „Perrier—Jouët” īpašnieks — alkohola izplatītājkompānija “Pernod Ricard”. Iegādājoties šo šampanieti, klients iegūst ne tikai 12 pudeles ekskluzīva šampanieša, bet arī neaizmirstamu piedzīvojumu — iespēju pašam piedalīties sava šampanieša radīšanas procesā, veselu dienu pavadot “Perrier—Jouët” viesu namā, kas atrodas slēgtā ražotnes teritorijā.Lai iegūtu savā īpašumā katra gaumei un garšas vēlmēm īpaši pielāgoto dzērienu, tiek veiktas pārrunas dienas garumā un psiholoģiski testi. Pēc šīs procedūras “Perrier—Jouët” galvenais vīndaris sagatavo trīs šampanieša variantus, no kuriem klients izvēlas sev tīkamāko.
Pie rezervētajām pudelēm plauktā tiek pievienota plāksnīte ar vārdu un uzvārdu, lai jau pēc vairākiem mēnešiem tās kļūtu par klienta īpašumu. Starp slavenākajiem vārdiem, kas atrodami pie pirmajiem jau aizpildītajiem plauktiem, ir aktrise Sofija Marso (Sophie Marceau), horeogrāfe un aktrises Blanka Li (Blanca Li), 2007. gada Francijas labākās pavāres Annas Sofijas Pikas (Anne—Sophie Pic), aktrises Guaņa Lī (Gong Li) un modeles Izumi Mori (Izumi Mori) vārds.
Jāpiebilst, ka 12 pudeles īpaši pielāgota 2000. gada “Vintage” šampanieša izmaksā 50 tūkstošus eiro, tātad viena pudele — vairāk nekā četrus tūkstošus eiro.