Trīs mēnešu laikā atsevišķi radītā interneta platformā https://agentura.jrt.lv filmu ir iegādājušies gandrīz 5500 pircēju. Novērojami liecina, ka filmu pārsvarā skatās ģimenes un draugu lokā, arī daloties arī filmas skatīšanās pieejām, tādēļ viennozīmīgi filmas sasniegtā auditorija ir krietni lielāka.
JRT mākslinieciskais direktors un filmas režisors Alvis Hermanis apkopo: "Desmit sēriju mākslas filmu Aģentūra kopš decembra kopumā redzējuši vismaz 20 000 mūsu uzticamo skatītāju, šeit un visā pasaulē. Nezinu kā Latvijā, bet Eiropā nav dzirdēts ne par vienu teātri, kura jaundarbu šai pandēmijas un karantīnas sezonā būtu redzējis tik liels cilvēku skaits. Par to esam apmierināti. Un, protams, pateicīgi mūsu publikai par uzticību."
Filma skatīta vairāk nekā sešdesmit valstīs un ārpus Latvijas teritorijas visvairāk Lielbritānijā, Vācijā un Spānijā. Pēc daudzu skatītāju lūguma no marta filmai ir iespējams izvēlēties titrus angļu valodā vai krievu valodā, vai skatīties filmu dublētu krievu valodā. Tekstu krievu valodā tulkoja un ierunāja krievu dzejnieks, žurnālists un tulkotājs Sergejs Timofejevs.
Filmu iespējams iegādāties https://agentura.jrt.lv un skatīties 50 dienu savā profilā no jebkuras vietas pasaulē latviešu valodā, ar titriem angļu valodā, krievu valodā vai dublētu krievu valodā.