Šo atvērta, mūsdienīga Eiropa teātra misiju sola attīstīt un turpināt arī Odeona, kura rīcībā ir nu jau divi spēles laukumi, pašreizējais vadītājs - režisors un dramaturgs Olivier Py. Viens no viņa programmas kategoriskajiem punktiem skan - mākslinieciski spēcīgu izrāžu radīšana jaunajai auditorijai. Šobrīd tie ir bērni un pusaudži, bet pēc desmit gadiem viņu gaume un līmenis sāks noteikt, kādas izrādes teātros būs labi apmeklētas un kādas - nē. Tā pērno sezon Odeonā tika radīta izcila bērnu izrāde - Pinokio franču režijas uzlecošās zvaigznes Joel Pommerat režijā, ko ar neatslābstošu uzmanību skatījās visgrūtāk „savaldāmā auditorija" - skolnieku grupas. Šogad pie bērnu izrādes radīšanas ķēries pats teātra vadītājs - diplomēts filozofs un teologs. Taču ne tikai tas ir Olivier Py. Viņš ir arī Aviņonas festivāla mīlulis, ezotērisks dzejnieks, pārliecināts katolis un atklāts homoseksuālis, gigantisku skatuvisko sacerējumu autors, kuri var turpināties divdesmit četras stundas. Olivier Py savos darbos spēj savienot liriku un spēcīgu kaisli. Sarunai ar bērniem viņš ir izvēlējies trīs brāļu Grimmu pasakas - Meitene bez rokām, Dzīvības ūdens, Īstā līgava. Izrāde paredzēta bērniem no septiņiem gadiem un uz augšu.
Vairāk informācijas: www.theatre-odeon.fr
Raksts tapis sadarbībā ar: ANOTHERTRAVELGUIDE.COM