Tā nav liela un skaļa, nav arī spēlfilma, kurā Šnābels sekotu kāda populāra mākslinieka (visi viņa lielo filmu varoņi ir reāli — amerikāņu grafiti zvaigzne Baskiā, kubiešu dzejnieks Arenass, franču žurnālists Bobī) mūža drāmai/biogrāfijai. Lū Rīda Berlīne ir mazs mīlestības darbs — dokumentāla filma, kurā Šnābels ļaujas savai vājībai — senai mīlestībai un cieņai pret šo mūziķi. Filma ir klasiska koncertfilma, Šnābels pat necenšas «iefiltrēt» kādas intervijas ar Lū Rīdu vai pētīt viņa radošo ceļu kopš "Velvet Underground" laikiem. Viņš ir nofilmējis, samontējis Rīda koncertu, kurā klasiķis atskaņo kādreiz komerciāli neveiksmīgo, tagad kulta statusu ieguvušo albumu Berlin. Starp citu, to pašu, ko Rīds spēlēja arī vasarā Rīgā notikušajā koncertā. Pats Šnābels ir intīmās skatuves scenogrāfijas autors, savukārt viņa meita ir izveidojusi vizuālas vīzijas, klipiņus par vairāku Lū Rīda dziesmu tēmu. Ar tēva slaveno filmu Skafandrs un tauriņš šos klipiņus «sasien» viena un tā pati persona — aktrise un dziedātāja, francūziete Emanuela Seņē, arī Šnābela drauga un skandalozā režisora Romāna Polaņska sieva. Tāds efektīgs ģimenes bizness Lū Rīda un Džūljena Šnābela cienītājiem.
Arsenāls piedāvā Šnābela koncertfilmu "Lū Rīda Berlīne"
Pat režisora un pasaulslavenā Ņujorkas gleznotāja Džūljena Šnābela daiļrades zinātājiem garām var būt paslīdējis fakts, ka Šnābels — multimiljonārs, XX gadsimta glezniecības klasiķis, kurš negaidīti un strauji ir ieguvis svarīgas trofejas arī kinorežijā, līdzās savai izslavētajai filmai "Skafandrs un tauriņš" (Oskara nominācija, Kannu festivāla balva par labāko režiju), līdzās mazpazīstamākajiem, jo līdz Rīgas kinonomai nenonākušajiem darbiem "Baskiā" un "Pirms pienāk nakts", pavisam nesen ir izveidojis vēl vienu filmu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.