Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +7 °C
Viegls lietus
Otrdiena, 26. novembris
Sebastians, Konrāds

Riteņbraucēji atbildē LAMB iezīmē drūmu nākotnes ainu, kur auto "ir dieva vietā"

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Aicinu
A
pārgudros autovadītājus iztrausties no sava zirga un vienu dienu pārvietoties ar velosipēdu. Tās pašas dienas vakarā dziedāsiet citu dziesmu.
Vārds
V
pilnigi piekritu, saku braukt ar velu un cita perspektiva paveras.
  • 1
  • 0
es zinu
e
Esmu autobraucējs un velobraucējs. Pilnīgi noteikti - dažas dienas velo statusā, un auto vadītājam cits skatupunkts uz problemātiku...
  • 2
  • 0
Es
E
Pašlaik riteņbraucēji tiek bīdīti par "svētajām govīm". Viņi drīkst, var un atļaujas visu. Braukt pa brauktuvi, braukt pa ietvi, braukt pāri gājēju pārejai, braukt pie sarkanās gaismas, braukt pa vienvirziena kustības ielu pretējā virzienā utt... Man izejot no mājas no sākuma ir jāpabāž ārā galva, jāpaskatās abos virzienos un tikai tad varu iet ar bērnu ārā, jo ir jau bijis gadījums, ka riteņbraucējs notriec manu 6 gadīgo meitu un pēc tam ļotii ātri pa vienvirziena ielu drāžas pretī mašīnām. Ja visiem transporta līdzekļiem ir nepieciešama reģistrācija un vadīšanas apliecība, kā arī OCTA, tad kāpēc riteņbraucēji no tā ir atbrīvoti? Viņi ir tādi paši satiksmes dalībnieki kā mopēdisti, motociklisti un autovadītāji. Vai RP (Rīgas pašvaldība) kāut kādā mērā seko tam kā uzvedas riteņbraucēji uz ielas? Var jau būt, ka tas ir CP (ceļu policijas) darbs. Taču pašlaik riteņbraucēji jūtas pilnīgi nesodāmi. Gan tie kuri brauc pa ietvi, gan tie, kuri brauc pa brauktuvi. Man ir konkrēts priekšlikums autovadītājiem. Videoreģistrators. Visus piefiksētos riteņbraucēju pārkāpumus sūtīt kaut vai uz CP e-pastu, vai arī uz elektroniskajiem masu mēdījiem, vai arī izveidot vietni, kur šos pārkāpumus var apskatīt visi. Arī paši velobraucēji.
padomā
p
Varbūt tāpēc, ka nav sakārtota ši lieta Rīgā? Riteņbraucējs grib normāli pārvietoties, bet tas nav iespējams - vai nu jālavierē starp gājējiem, kuri arī zin, nav nekādi svētie, vai jāklumzā pa brauktuves bedrēm un izdangātajiem aku vākiem. OK - ir arī tādi, kuri tiešām brauc, kur un kā grib. Bet arī starp autovadī'tājiem, kā zināms, tādu nav mazums.
  • 3
  • 0
Rīga nav ieinteresēta
R
sakārtot infrastruktūru, lai apmierināti būtu visi - gan gājēji, gan autobraucēji, gan velosipēdisti, lai sabiedriskai transports/velosipēds/pārvietošanās kājām būtu izdevīgāka par sēšanos savā auto lepnā vientulībā.
Pilnīgi pievienojos
P
Pa Rīgu ar velosipēdu pārvietoties neiespējami - gaiss ir vienkārši šausmīgs. ja no rīta vēl ir OK, tad pēcpusdienā - pilnīgs čau - putekļu un izplūdes gāzu kokteilis.... Arī kājāmgājējiem liktenis tāds pats.
!
!
Silenieks ir Jefiņš, tas ir fakts. A riteņbraucējiem centrā nav ko darīt, kamēr nebūs piemērota infrastruktūra izveidota. Esmu par riteņbraucējiem, bet pagaidām gan viņi apdraud gan gājējus, gan sevi, gan absolūti neievēro NEKĀDUS noteikumus uz brauktuvēm, bet skaļā balsī PIEPRASA, lai viņus lolotu un mīlētu
nu re
n
Komentāros iezīmējas skaudrā patiesība - gājēji saka, ka velosipēdistiem nav vietas uz ietvēm, autovadītāji, ka nav vietas uz braucamās daļas. Ko varam secināt? Atsevišķi veloceliņi vai velojoslas IR vajadzīgas!!!
to Ieva
t
Esmu šo jautājumu pētījusi dziļāk-jāatzīst, vieta ir. BET tas prasa lielas investīcijas, ja veloinfrastruktūru vēlamies izveidot sakarīgu, nevis, kāda tā ir tagad-pāris celiņi, kas sākas un beidzas nekurienē un uz kuriem normālā atrumā braucot nav iespējams izmainīties. Jautājums vai Rīgas iedzīvotāji ir gatavi maksāt par šādas infrastruktūras izveidi un vēl uz brauktuvju rēķina?
  • 1
  • 0
Ieva
I
Bet nav viņus kur ierīkot! Ir atsevišķi ceļa gabali, taču kā tikt no viena uz otru? Pareizi, braukt pa ietvi, tā lai netraucētu gājējiem (to noteikumi nosaka) vai pa brauktuvi. Tikai, redz, to velosipēdistu, kas pa ietvēm spēj pārvietoties tā, lai netraucētu ir maz: velokurjeri un vēl daži. Pārējie brauc kā māk un vēl nekautrējas gājējiem pārmest, ka ceļu nedod! Lai gan, protams, autosatiksmi vajadzētu piegriezt, atļaujot pa centru pārvietoties tikai vecākiem ar sīkajiem, kas nespēs pie paroceņiem sabiedriskajā transportā noturēties, invalīdiem un to tuviniekiem, cilvēkiem, kas atgriežas mājās pēc izmeklējumiem narkozē vai operācijām, cilvēki ar dažādiem katetriem un drenāžas maisiem (noteikumi neļauj ar sabiedrisko transportu braukt).... Un, protams, nekādu dienesta mašīnu, izņemot gadījumiem, kad pilsētā ierodas kāds augsts viesis, kuru noteiktu organizāciju pārstāvji būtu ieinteresēti novākt. Tikai vienīgais, ko šādi ierobežojumi panāks, būs apliecību melnais tirgus.
  • 1
  • 0
Ieva
I
Par auto ir dzirdēts no šoferīša, ka sastrēgumi Rīgā kļūtu mazāki, ja dzelzceļam ierīkotu vairāk pārbrauktuvju, lai nav jābrauc milzīgi līkumi. Tad (un kad esošo graustu vietā tiks izbūvētas kārtīgas stāvvietas) varbūt varētu sākt domāt, lai mazākās ieliņas automobiļu satiksmei slēgtu. Bet vispār kustību vajadzētu organizēt pēc principa, ka pirmajā vietā ir gājēji un spectransports, turklāt, protams, ir jābeidz ministru kavalkādes ar sirēnām un dažkārt pāris policijas mašīnām: ja ir par smalku, lai brauktu ar sabiedrisko transportu, tad lai tup sastrēgumos. Tad ir sabiedriskais transports, tad velosipēdisti un šoferi. Fūres beidzot vajadzētu nolikt vietā, ka, ja jau Rīgā viņiem neko nevajag, lai brauc apkārt. Savukārt tiem, kas piegādā vai aizgādā, lai brauc agri no rīta, kamēr satiksme nav tā īsti iekustējusies.
Ieva
I
Pirmkārt veselību palīdz uzturēt pastaigas raitā solī (un vēl jautājums, kas vairāk), taču raitā solī pārvietoties, skatoties pār plecu, vai nejoņo riteņbraucējs, ir problemātiski. Otrkārt, ja grib piesaukt mazkustīguma veicinātas slimības, tomēr nevajadzētu pārspīlēt, jo tas, ka mazkustīgums veicinātu vēža rašanos vai saīsinātu cilvēka dzīvildzi pēc saslimšanas, nav pierādīts.
labi teikts
l
Tātad jāsamazina cēloņa ietekme – "slepkavības ierocis", nevis jāliek "bruņuvestes" tiem, kam nav "ieroča".
sp
s
Šiedien atkal viens dullais ar riteni pa Deglava pārvadu pa otro joslu minās pretim savai nāvei. Tajā pašā laikā prātiga sieviete darīja tieši to pašu bet pa gājēju ietvi pārvada malā .... Žēl ka velosipēdistus pārstāv cilvēks kurš ir extremists
Vārds
V
tur braucu regulari gan ka trakais , parsvara gan ka taa mieriigaa dama, bet zinu teikt, ka braucot gar malu ir daudz neertak velobraucejam. izmegini un tad sapratisi. To " trako" it nemaz nevainoju, lai saprastu pasam iesaku ka komjuuterim pabraukaat nedelju ar pilsetas riteni.
  • 1
  • 0
valdis
v
Cilvēki palikuši slinki un izšķērdīgi.Pārsvarā auto pārvietojās viens cilvēks,kura pārvietošanai tiek tērēti lieli līdzekļi,nerunājot par ekoloģiju.Kāds tur brīnums,ka tik liela saslimšana ar sirds un asinsvadu slimībām.
autobraucēja
a
es arī bieži braucu viena, kaut pati šādu rīcību neatbalstu. dzīvoju āgenskalnā, un visur, kur varu, eju ar kājām - arī uz centru. bet lai tiktu tepat uz mūkusalas ielu, man ir vai nu 1,5 stundas jāiet ar kājām, kaut vizuāli uz kartes nemaz tik tālu neizskatās, vai jābrauc ar diviem sabiedriskajiem. tālāk, ja gribu tikt uz unibanku valdlaučos, man vispār vispirms ir jābrauc uz centru, un tad ar citu transportu atpakaļ pāri upei, murgs kaut kāds. daudzi pie mums brauc vieni ar mašīnu, jo sabiedriskais transports ir slikti organizēts, nepārdomāts.
  • 2
  • 0
ahmeds
a
visa nauda par degvielas ieguvi, pārstrādi un tirdzniecību iziet ārpus valsts =================================== Piekrītu. Ņemot vērā, ka Krievija ir lielākais degvielas piegādātājs, attīstīt velo braukšanu, kur vienīgā degviela ir latviešu zemnieka kartupeļi, ir nacionālās drošības un patriotisma jautājums.
TED
T
Perfekta atbilde stulbajam oriģinālajam rakstam. Mani ļoti nokaitināja tā Zvirbuļa murgojums.
Atvars
A
Pirmkārt vajag aizliegt braukt ar riteņiem pa Valdemāra un Marijas ielu. Otrkārt izķert infantīlos braucējus pa Vanšu tilta braucamo daļu. Treškārt sodīt jefiņus, kas brauc pa ceļu kur blakus ir velo celiņš.
Ieva> absurds
I
Nē, vietām pa Valdemāra ielu var braukt, lai gan vellapēdisti ignorē apstākli, ka celiņš atrodas tikai ielas vienā pusē un mauc pa abām, taču citur gājējiem ir atstāts tik maz vietiņas, ka tur divi viens otram var tikai sāniski garām paiet. Un arī ja normāla barojuma.
  • 1
  • 1
Vārds
V
pilnīgi konkrēti velokurjeri velk pa skolas ielas braucamo daļu, kaut blakus ir gana labi izbūvēts veloceliņš. turklāt viņi ne tikai velk, viņi arī neskatās, kad mašīnas izbrauc no stāvvietām, man tāds vienreiz gandrīz spārnā ielika. un tas tur notiek regulāri, katru dienu, un masveidā. es reti redzu skolas ielā velokurjeru, kas godīgi brauktu pa veloceliņu. nu, un kur tur ir policija?
  • 0
  • 0
absurds
a
Kāpēc aizliegt Valdemāra+Marijas ielā velosipēdistiem braukt? Varbūt vajag aizliegt tieši auto? Varbūt, ka vajag mest monētu? Lai Silenieks un Zvirbulis satiekās un met. Ja cipars - Valdemāra iela velosipēdistiem. Ja ģērbonis - lai saimnieko auto.
  • 3
  • 0
Straumīte
S
Kur tu atradīsi vietu Rīgā, kur velo braucēji brauc pa ceļu, kaut blakus ir velo ceļš? Ja domā par Vanšu tiltu, tad tu esi pārpratis CSN, jo punkts 230.6. braukt ar velosipēdu pa ceļu, ja tam blakus atrodas velosipēdu ceļš; bet velosipēdu ceļu apzīmē 413.zīme "Velosipēdu ceļš". Šajā zīmē uz zila fona ir divriteņa simbols (bez gājēja blakus). Kur Rīgā vispār ir tāda vieta, kur ir šāds velosipēdu ceļš? Skolas ielā.
  • 3
  • 0
Vārds
V
trešais punkts ir konkrēti atrunāts satiksmes noteikumos, un ir definēts kā satiksmes noteikumu pārkāpums. te būtu drīzāk jautājums policijai, kāpēc viņi pieļauj, ka riteņbraucēji klaji ignorē likumus. es ar savu mašīnu nedrīkstu vizināties pa vilciena sliedēm kur un kad man ienāk prātā, un vēl iedomāties, ka vilcienam mani jārespektē.
  • 3
  • 1
atzinums
a
Tie nav riteņbraucēji, bet tikai viņu prīkšnīks, kuram vajaga reklāmu!

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē