Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +19 °C
Daļēji apmācies
Piektdiena, 20. septembris
Marianna, Ginters, Guntra
Šobrīd ir īstais brīdis pieņemt skarbus, taču ilgtspējīgus lēmumus

Timrots: Jāmaina domāšana

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Andris
A
Ja jau valsts ceļi ir problēmās, tad tas jārisina kā valstij, nevis "viens timrots teica...". Piemēram, sasaucot ceļu būvnieku kopsapulci un uzklausot viņu priekšlikumus. Būtu jāreglamentē VISU smago auto pārvietošanās pa grants ceļiem - uzliekot tiem GPS raidītājus, un izveidojot uzraudzības komandcentrus - kā lidostās torņus. Komandcentri varētu aizliegt smago kustību pa noteiktiem grants ceļu posmiem slapjā laikā vai ierobežot satiksmes intensitāti. Ieviest kontroli! To taču LV valdība prastu!
HC
H
Heh. Man gan šķiet ka virsrakstā būtu jābūt kaut kam šādam: Beidzot jāsāk domāt kā darīt pareizi. Nevar mainīt to kā nav.
Cics
C
Reiz viens no ceļu varenajiem man teica, ka ir 5 kompānijas un tirgus ir sadalīts, tā ka konkurences nav. Tas bija ap 2005 gadu, pieļauju, ka tagad spēlētāji vēl ciešāk draudzējas. Neticu, ka kāds var kaut ko izmainīt
Cics
C
Nav skaidrs, kādēļ T k-gam tiek prasīts viedoklis, tik pat labi koļam uz ielas. Bet ja šis ir iesaistīts, tad noteikti tiek kāda ideja bīdīta, kas kādam ļaus nopelnīt. Bet savādāk LV realitāte ir nesamērīgi augstās izmaksas par ļoti zemas kvalitātes ceļiem. Visticamāk, ministrijās pie iepirkumu rakstīšanas sākas problēma, ka nemāk / negrib nodefinēt adekvātas prasības ceļam. Nākošā solī būvnieks grib maksimāli pelnīt taupot. Un trešā solī arī RTU saražotie bakalauri nav ar ļoti spīdošām spējām. Pasaulē ceļa segumu maina nonstopā priekšā kasa nost, aizmugurē liek virsū jau atsvaidzinātu asfaltu. Tāda iekārta bija 90tajos gados LV, bet tuvākais kur tagad redzēts ir Lietuva, Vācija, Igaunija. Bet Lv vienmēr izdevīgāk ir mainīt arī pamatus, grants šķemba, bet rezultāts vienmēr negluds, paradoks. Vēl interesantāka ir jaunā mode atstāt jaunu ceļu ar zīmi 70 uz 1,5 gadiem. Neko tādu neesmu EST redzējis, tur seguma maiņa aizņem pāris dienas katrā kilometrā ar ātruma atjaunošanu tai pašā
vecis
v
grants ceļi ir domāti zirgu pajūgiem nu varbūt golfiņiem,BET,ja brauc ar 40 t fūrēm tad nav ko kaukt,ja ceļš ir beigts ...
URRRĀĀĀ...
U
Tur kur valda debīliķu savēlētie komūnisti, naclopi un svoloči izrijot sili, tur stagnējošās domāšanas izmaiņas tiks veiktas kārtējo smadzeņkaku reulāro porciju ietvaros. P.S. Augustā pabūdams LV izlēmu no Tērvetes aizbraukt un Jaunjelgavu pa taisno piemirstot, ka atrodos izčakarēta, stagnējošā valstī. Paliela daļa brauciena sastāvēja no manevrēšanas un pat buksēšanas pa dubļiem. Pēc DE, UK, vai pat LT ceļu tīkla progresa un kvalitātes vēlreiz sapratu šīs valsts posta nolemtību gan domāšanas gan attīstības gan "neatkarības" saglabāšanas ziņā.
MM
M
Beidzot kāds prātīgs vārds. Pievienojos, ka jātaisa ceļu izlase un jāizmanto bitumena pārklājums.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Vāja, bet nekrīt. Kāpēc?

Nule Evikas Siliņas valdībai apritēja pirmais gads, un jāatzīst, reti kad citkārt diametrāli pretējos uzskatos esoši sabiedriskā viedokļa toņa noteicēji bijuši tik vienprātīgi savos kritiskajos vērt...

Ietekme globālā mērogā

Nedēļas pirmajā pusē Libānā divas dienas pēc kārtas tika piedzīvotas sprādzienu sērijas – otrdien eksplodēja vairāki tūkstoši peidžeru, bet dienu vēlāk – simtiem rāciju, ko saziņai izmantoja vietē...

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē