Laika ziņas
Šodien
Daļēji saulains
Rīgā -2 °C
Daļēji saulains
Piektdiena, 22. novembris
Aldis, Alfons, Aldris

Točs: Notiek izšķiršanās par to - vai vilcieni tiek ražoti arī pie mums, vai pilnībā importēti

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
XAU
X
Man līdz galam šitais cepiens nav skaidrs. Pēc manas saprašanas būtiskākais jautājiens te ir par to, vai faktiski pastāv, vai nepastāv būtiskas atšķirības konkursa nolikumam ar noslēgto līgumu. Viss pārējais - RVR dalība, Eiropas finansējums - patiesībā ir otršķirīgi. Man šķita absolūti muļķīga Freivalda taisnošanās, ka konkursa noteikumi esot bijuši kaut kādi ne tādi, tāpēc līgums ir savādāks. Ja jau konstatēja, ka konkursa noteikumi bija kaut kādi nepareizi un konkursa uzvarētājs nebija ar mieru slēgt atbilstošu līgumu, tad ar steigu vajadzēja sludināt jaunu konkursu, kurā precizēt pirmajā pieļautās kļūdas - tad jau tagad mums būtu skaidrs jaunais uzvarētājs. Vienkārši nesaprotu jēgu konkursam, ja pēc tā būtiski maina nosacījumus - uz citiem nosacījumiem taču varbūt būtu pieteicies vēl kāds dalībnieks ar labāku piedāvājumu.
Kārlis
K
Toča kungs, Pietiek muldēt - nevis valdība negrib atbalstīt vilcienu ražošanu Latvijā (RVR), bet gan negrib pieļaut, lai līgums (ražošana) tiktu uzticēta apšaubāmam uzņēmumam (RVR), kura īpašniekiem, iespējams, ir vistiešākie sakari ar biedru Antonovu, kura dēļ nesen "pa burbuli" aizgāja Latvijas Krājbanka, tiek grauta airBaltic reputācija un kurš, nedod Dievs, tiks pielaists pie Latvijas "apvilcienošanas". Lai jau Lietuvas, Apvienotās Karalistes un Latvijas drošības iestādes iesākumā tiek ar šo kungu skaidrībā. Ja viss būs kristāltīrs, tad lai arī vilcienus būvē uz velna paraušanu. Man personīgi labāk patiktu, ja šādi "meistari" netiktu pie šprices - jēga no viņiem mazāka kā no 6 cauriem prezervatīviem. Un galu galā - nav ne vainas braukt ari 100% importētos vilcienos, starp citu - arī mazlietotiem nebūtu ne vainas (sanāktu krietni lētāk). Kaut kā neviens "necepas" par to, ka pa Rīgu braukā 100% importēti tramvaji - arī šos varēja daļēji būvēt Latvijā.
j
Notiek izšķiršanās par to - vai vilcieni tiek ražoti arī pie mums- vai precīzāk: Notiek izšķiršanās par to - vai vilcienus ražos arī SEVERSTAĻ.
Biedram Točam.
B
''Vārdos šīs valdības ministri jau ir tik tālu, ka pārceļ Īrijā strādājošos latviešus atpakaļ.'' .................................................................................................................. Protams, biedri Toč - valdība grib piepildīt ar latviešiem biedra Šlesera iecerēto stikla kupolu virs Doma laukuma.CIETI!
Bezdievis
B
papildināšu - Šlesers solīja Rīgā 50'000 darba vietas. Viņa partija vēl jo projām ir pie varas Rīgā! Kā ar izpildi? Stabiņas tipa cilvēki salikti siltos krēslos, bet uzlabojuma nekāda!
  • 0
  • 0
Bezdievis
B
Taisnība ir. Arī ar VEF precīzi pateikts. Toreiz esot izvēlējušies laikam Philips nevis VEF konkurētspējīgu piedāvājumu. Tikai, kas tur ar tiem piesauktajiem 100 miljoniem, kurus palaistu garām nelabvēlīgā līguma ar CAF dēļ? Ja visu nokārtos tā, lai saņemtu gan naudu, gan ražotu Latvijā, tas būtu ideālais variants! Un vēl nav teikts, ka, ja zaudēs CAF, tad obligāti ražošana notiks ārvalstīs, lai gan iespējamība pieaug. Tik pat labi, arī citi ražotāji var piedāvāt sadarbību ar RVR.
Kurmītis >> autors
K
100% piekrītu. Mūsu šodienas valdošā elite ir nelieši un mankurti. Pat ne vilki - hiēnas jēra ādā. Bet vistrakākais ir tas, ka visas šīs viņu nelietības tiek piesegtas publiskajā telpā ar nopirkto masu mediju un specdienestu rokām. Pietiek.com ir vienīgais resurss, kurš pateica patiesību par štokenberga cūcībām. Visi pārējie LATVISKIE mediji stabulē jenotības stabulē. Tāpēc cilvēki turpina un turpinās pamest šo valsti, jo nācijas elitei ir pie kājas nācijas nākotne un izdzīvošana. Bet vismieklīgākais – ka viskaislīgākie šveiciešu lobētāji ir kā reize tie, kuri sevi dēvē par nacionālajiem spēkiem – tēvzemieši .... kur nu vēl lielāka divkosība ...
to Kurmītis
t
Cik žilbinoši patiesa skan Jūsu balss no tautas oranžajiem sarūpētās mizkastes!
  • 9
  • 0
Latvijas biznesa prakse
L
Latvijaa sledz valsts miljonu ligumus ar vietejam slauceju starpniekfirmam, kuram uz vietas nav nekadu materialu. Tas pasutijumu izpilditajus tik un taa noligst arzemes, bet lielako naudu pievac sev tikai par starpniecibu. Tapec viss klust 10 kartigi dargaks. Labak un letak ir ligumu slegt pa tieso ar darba veiceju. Nevis ar vietejiem starpniekiem kampejiem.
Mārīte
M
Neticu, ka Vienotība varētu tik negodprātīgi izturērties pret ražošanas attīstību Latvijā. Vai tā nav Vienotība kopā ar Sprūdžu nav izstrādājus Latvijas attīstības plānu, kas paredz lielāko ekonomisko izrāvienu visā pasaulē?
  • 2
  • 1
Kā izgāza CAF līgumu
K
Vai tad vietējie kampēji nav jau nokapuši, ka tā lien vai no biksēm laukā, kā Štokijs - kurš skrien uz Eiropu lai dabūtu negatīvu atzinumu? Iedomājaties paši letiņi atskrien - lai EK iedod atzinumu. Paši uzprasās. Kurš ierēdnis uzņemsies atbildību par 1 mld līgumu. Labāk neuzņemties - lūk zelta arguments EK - esot iebildumi - bet iebildumuis sarūpējis pats Štokijs - un Valdis to labi zina - tā kā uz vienu roku.
  • 4
  • 5
jā jā
j
Lai tik vietējie kampēji nenokampj - ja nokampj nevietējie - tas super
  • 2
  • 3
Protams! Labāk uz Īriju
P
Protams - labāk un lētāk ir visu ievest no ārzemēm. Un arī tad strādāt ārzemēs! 20 gadus to dzirdam
  • 1
  • 5
hmm
h
Ja ja RVR nedarbojas, kaa tad taa nu tagad varetu darboties ar so projektu? Jo tad jau tai visi roboti un darbgaldi vispirms janoperk. Kaut kadas mulkibas slegt ligumu ar kompaniju, kura paprieksu ir jaiedarbina.
pilnibā importēt nevar- neatbilst s
p
un vel kādu uzrakstu latviski var uzkrāsot. līdzigi kā ar krasta apsardzes kuģiem kuri skaitā latvijā būvēti, bet reāli uzbūvē vācijā un te tik nosaukumu uzkrāso
nesaprotu
n
Kur Rigaa razo vilcienus? RVR jau sen kaa likvideta.
redzi
r
līgums, kas paredz RVR atjaunošanu, tiek norakts - aborigēniem lēkājot un applaudējot :)
  • 2
  • 6
telpas jau ir
t
un sevišķi jau neko vairāk nevajag. -angāru, metināmo aparātu, celtni ar ko detaļas pārvietot. neko jau uz vietas vienalga nekad nav taisijuši, tikai kopā liktas citur ražotas detaļas
  • 1
  • 3
rd
r
ka parasti Tocs muld tā kā viņam maksā, izškiršanās iri , vai nodokļu maksātāji segs 100 miljonus, ko acīmredzot dabūs arī Toča maizes tēvi, vai to finansējumu dabūsim no ES nav tālu jameklē labie piemēri, kara kuģus arī pasutījām pie mums, bet taisīja to vācijā
jap
j
Apmaksāta drīzāk izskatās konkursa uzvarētāja norakšana lienot vai no ādas ārā ko dara Vienotība & co
  • 4
  • 5
Patiesībā
P
Ja vilcienus neražos pie mums - nodokļu maksātāji segs visu, bet pretī neiegūs neko
  • 4
  • 5
tante Bauska
t
Ta tiek izversts genocids pret tautu!
izguli pagiru,
i
tas tiešām ir genocīds, nopludinat 600 miljonus no tautas kabatas kādu kampēju hūtēs'
  • 4
  • 0
Dāvis
D
Ja ātri rīkotajā konkursā pēc tam "neuzvarēs" importētājs Stadler, tad tas būs brīnums. Vienotībai svarīgāks ir 10 iesaistīto savējo honorārs, nekā 500 darbavietas
Jānis
J
Vienotība izčakarē projektu, kas varētu dot 500 darbavietas. Kurš vēl tic Štokenbergam, Vilkam un Dombrovskim? Par kādu ekonomisko izaugsmi mēs te varam runāt? Viņi ir kaitnieki, kas darbojās merkantīli ieinteresētā Jaunupa interesēs...
Vieni strādā citi dir...
V
"Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas" apgrozījums 2011.gadā bija 17,34 miljoni latu jeb par 5,41% lielāks nekā 2010.gadā, kad uzņēmuma apgrozījums bija 16,45 miljoni latu. Vagonu būves un remonta uzņēmums "Rīgas Vagonbūves rūpnīca" (RVR) 2011.gadā strādāja ar 772,2 tūkstošu latu konsolidēto apgrozījumu, kas ir 3,2 reizes mazāk nekā 2010.gadā, savukārt koncerna zaudējumi pieauga 1,6 reizes un pērn sasniedza 2,098 miljonus latu, liecina datubāzē "Lursoft" publicētais finanšu pārskats.
>VEFam
&
Nemelo. Valdība neizčakaarēja RVR un nevarēja izčakarāt, jo RVR 100%-īgi ir privātais uzņēmums. Lūk kā bija īstenībā: 2009.gada nogalē - tajā pašā mēnesī, kad PV izsludināja dārgāko iepirkumu Latvijas vēsturē, nomainījās arī RVR īpašnieki - par vairākuma akcionāru kļuva Kipras ārzonas kompānija "Mysea Enterprises". Šī kompānija sev piederošās RVR akcijas ieķīlāja krievu izcelsmes baņķierim Vladimiram Antonovam pastarpināti piederošajā Latvijas Krājbankā, kurā rūpnīca arī saņēma apjomīgu kredītu.
  • 2
  • 1
VEF
V
Jā, nu RVR praktiski nedarbojas, bet runa jau arī ir par to, ka tā bija iespēja to atjaunot - reāla iespēja, kuru izčakarēja valdība, kas d* par ekonomikas izrāvienu
  • 5
  • 6

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Koalīcija brīdināta par "restartu"

Nervozitāte par to, ka dažiem valdības ministriem drīz nāksies mainīt nodarbošanos, šonedēļ Saeimā un valdības namā sasniedza jaunu pakāpi. Ministru prezidente Evika Siliņa (JV) sarunā ar koalī...

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē