Minot savu piemēru, "ZeDonats" pārstāvis, galvenais virtuļvīrs Reinis Silovs stāstīja, ka pavasara mēnešos aktivitāte "Twitter" vidē samazinājusies - mazāk rakstīja cilvēki un arī "ZeDonats" sāka mazāk rakstīt. Taču šādu klusēšanu viņš novērtējā kā kļūdiņu. Tiklīdz uzņēmums atsācis aktīvāk rakstīt, arī lietotāji sākuši komunicēt vairāk.
Līdzīgu domu izteica kebabnīcu "TurKebab" līdzīpašnieks un komunikācijas vadītājs Andis Zusts, kurš, runājot par krīzes komunikāciju, kritiski izteicās par piemēriem, kad pirmdienā nākas lasīt atvainošanos, ka uzņēmums nevarēja atbildēt brīvdienās. Viņš sociālo tīklu profiliem, ko uztur kā uzņēmuma īpašnieks, sekojot pastāvīgi.
Savukārt dzērienu ražotāja "Aldaris" komunikāciju direktore Laura Krastiņa kā pagājušā gada kļūdu minēja atsevišķu uzņēmumu tvītus saistībā ar Vanšu tilta vantīs uzrāpušos vīrieti, kurš vēlāk noleca. Viņa norādīja, ka dažkārt kreativitāte robežojas ar bezgaumību. Krastiņa, atsaucoties uz savu pieredzi, vērtēja: jo vienkāršāka akcija, jo veiksmīgāks rezultāts.
"Samsung Electronics Baltics" digitālā mārketinga vadītāja Sniedzīte Vilmane vērtēja, ka sociālajā vidē labas atsauksmes un sliktas atsauksmes ir kolosāls rezultāts, bet slikti ir, ja neviens nekomentē. Viņasprāt, ir svarīgi reaģēt arī mazāk pozitīvās situācijās. Viņa atzina, ka arī "Samsung" mēdz saskarties ar publiskām negatīvām ziņām, kas sociālajā vidē ir neizbēgami, taču kompānija augsti vērtējot atgriezenisko saiti, lai kāda arī tā būtu.
Par kļūdu viņa uzskata to, ka kompānijas bieži neizmanto sasaisti starp visiem digitālajiem kanāliem - mājaslapu, sociālajiem medijiem un mobilo vidi. Kompānijas pieredze liecinot, ka tas labi strādā un papildina viens otru. Savukārt digitālās aģentūras "Digibrand" sociālo mediju stratēģis Aldis Blicsons teica, ka viņam nav izdevies visus savus klientus pārliecināt, ka sociālie tīkli nav trafika rīks uz mājaslapu, kurai nepieciešami labi rādītāji tikai tāpēc, ka tāda ir izveidota. Ja mājaslapā nekā nav, mākslīgais cipars neko nepalīdzēs, norādīja Blicsons.