Viņš skaidro, ka transporta un tranzīta nozare, ņemot vērā Latvijas ģeogrāfisko atrašanās vietu, ir ļoti būtiska, tāpēc nozares ministra amatā ne tik daudz esot vajadzīga pieredze valsts pārvaldē kā reālā biznesā. Juhnevičs gan norāda, ka Anriju Matīsu personiski nepazīst un šajā gadījumā tas neesot būtiskais, bet gan paša ministra izraudzīšanas kritēriji.
Viņš arī norāda, ka autopārvadātājiem pēdējos divus, trīs gadus ar ministriju nekāds dialogs neesot izveidojies, lai gan sūtītas vēstules un amatpersonas aicinātas uz tikšanos. Esot izskatījies, ka līdzšinējais ministrs Aivis Ronis ir aizņemts ar kādām citām problēmām.
"Jautājumu ir daudz un aktuāli, taču no ministrijas puses nebija nekādas pretimnākšanas," uzsver Juhnevičs.
Par šādu kandidatūru satiksmes ministra amatam vienojušies Vienotības pārstāvji un pie frakcijām nepiederošie deputāti, kuri, veidojot koalīciju, uzņēmušies politisko atbildību par šo ministriju.
Šonedēļ Matīss tiksies ar Saeimas frakcijām, un arī šonedēļ Saeima varētu lemt par uzticības izteikšanu šim kandidātam.
Kā norādīja Matīss, tagad ir nepieciešamas sarunas ar koalīcijā ietilpstošajām frakcijām, lai saprastu, vai ir atbalsts tiem lēmumiem, kas Satiksmes ministrijai tuvākajā laikā ir jāpieņem, jo nevarot strādāt, ja nav politiska atbalsta tiem lēmumiem, kas ir būtiski transporta nozarei.
Kā liecina aģentūras LETA arhīvs, Matīss ieguvis inženierzinātņu bakalaura un maģistra grādu Rīgas Tehniskajā universitātē. Iepriekš strādājis arī dažādos amatos Ekonomikas ministrijā (EM), tad 2008.gada tika iecelts par EM valsts sekretāru, bet 2009.gadā tika pārcelts Satiksmes ministrijas valsts sekretāra amatā.
Par uzticības izteikšanu satiksmes ministra kandidātam vēl būs jālemj Saeimai.