Viņš skaidroja, ka Stratcom pētījumos atklāts, ka pēdējā laikā būtiski pieaugusi iedzīvotāju reakcija uz politisko partiju sociālo mediju reklāmas kampaņām. Sārts piebilda, ka vidēji apmēram 40% no komentāriem zem reklāmām partijas ir "noslēpušas", proti, atzīmējušas, ka tos var redzēt tikai atsevišķi uz tiem uzspiežot. Direktors norādīja, ka "slēptajos" komentāros var redzēt ļoti agresīvus vēstījumus, tostarp arī citu partiju kampaņas.
Sārts arī atzīmēja, ka Stratcom ir identificējis četrus neautentiskus kontus, kas mudina cilvēkus nedoties uz EP vēlēšanām. Direktors atzīmēja, ka pēc vēlēšanu kampaņas beigām par šiem kontiem tiks informētas arī attiecīgas drošības iestādes.
Komentējot tipisko neautentisko profilu atstāto komentāru saturu, Sārts norādīja, ka tas visbiežāk ir pretstatīts politiskās partijas reklāmai vai partijas ideoloģiskajam uzstādījumam. Viņš gan atzina, ka patlaban nav izveidojusies tāda sadarbība ar Facebook, lai varētu veikt padziļinātu neautentisko profilu analīzi, lai varētu noteikt, kas aiz tiem stāv.
EP vēlēšanas Latvijā notiks sestdien, 25.maijā.
(precizēta informācija 1. un 3. rindkopā)
latvietis ar mietu