E-komercija pēc Covid-19 pandēmijas laikā piedzīvotā, straujā kāpuma teju 40% apmērā, ir atgriezusies attīstības tempā ar izaugsmi vidēji 20% robežās gadā.
Arī līdz šim salīdzinoši rāmajam elektronisko cigarešu un tajās pildāmo vielu biznesam neizdodas izvairīties no sīvas konkurences un strīdiem par pastāvošo normatīvu ievērošanu, to skaitā par brīvas un godīgas konkurences pamatprincipiem.
Pārāk krāšņa sava biznesa kā ilgtspējīga, zaļa un klimatneitrāla uzņēmuma reklamēšana var beigties ar nepatīkamām sekām. Ja šādai komunikācijai nav reāla seguma, uzņēmumam var nākties skaidroties tiesā par t. s. zaļmaldināšanu (starptautiski lietotais termins angļu valodā – greenwashing).
Līdzīgi kā Rīgā arī Tallinā patlaban atdzīvojas pilsētas apkaimes. Tās attīstās par radošiem kvartāliem, piedāvājot jaunus konceptus koncertiem un citiem kultūras pasākumiem.
Vairāk nekā 60% centienu radīt jaunus produktus nesasniedz tirgu. Šajos 60% ietilpst virkne produktu, kuru pamatā ir bijušas lieliskas idejas, taču ir skaidrs, ka ar ideju vien nepietiek un ir nepieciešama arī efektīva tālāko procesu darbība. Procesu efektivizācija uzņēmumā ir nepieciešama jau brīdī, kad viss šķiet kārtībā, pirms lielām pārmaiņām.