"Vedam rādīt izrādes uz Zirgu pastu, un es jūtos tā, it kā atkal būtu pirmajā kursā un tuvotos eksāmens. Tā skolas atmosfēra mulsina vēl joprojām," pirms viesizrādēm Rīgā teic Valmieras teātra aktieris Mārtiņš Meiers
Pasaules operas megazvaigzne argentīniešu tenors Marselo Alvaress ar prieku dzied Siguldas Opermūzikas svētkos un atklāj, kāpēc nevajag klausīties līdzcilvēku padomos
Pasaules operas megazvaigzne argentīniešu tenors Marselo Alvaress ar prieku dzied Siguldas Opermūzikas svētkos un atklāj, kāpēc nevajag klausīties līdzcilvēku padomos
"Vedam rādīt izrādes uz Zirgu pastu, un es jūtos tā, it kā atkal būtu pirmajā kursā un tuvotos eksāmens," pirms viesizrādēm Rīgā teic Valmieras teātra aktieris Mārtiņš Meiers
Mūsu pasaulē ir ļoti maz sastopama empātija – iejušanās otrā cilvēkā, līdzjūtība –, apgalvo viens no izcilākajiem mūsdienu vācu aktieriem Ulrihs Matess, kurš nofilmējies Dāvja Sīmaņa filmā Pelnu sanatorija
Mūsu pasaulē ir ļoti maz sastopama empātija – iejušanās otrā cilvēkā, līdzjūtība –, apgalvo viens no izcilākajiem mūsdienu vācu aktieriem Ulrihs Matess, kurš nofilmējies Dāvja Sīmaņa filmā Pelnu sanatorija
"Mūsu nodoms un mērķtiecība ir Latvijas mākslu izvest ārpusē, lai tā nepaliktu tikai lokālā vēsture," saka mākslas zinātniece un kuratore Ieva Astahovska
Jona Meka ieiešana sevī un pieslēgšanās tagadnei – putniem un bērniem parkā – ir tik pilnīga, ka gribētos šo cilvēku likt svētā mierā. Ja vien viņš nebūtu Jons Meks
Sanktpēterburgas operas mākslinieciskais vadītājs, režisors Juris Aleksandrovs intervijā Inesei Lūsiņai: "Uzrakstīju vēstuli Vladimiram Putinam, jo vēlētos, lai viņš pats izrādes Krima kulminācijas brīdī iznāktu Sarkanajā laukumā un atbildētu uz jautājumiem."
Ar pirkstu ūdenī rakstīts, ka labai prozai jābūt smagnējai, analītiskai, sintētiskai, nopietnai, visaptverošai, metaforiskai, intelektuālai, dziļai, sarežģītai utt., utt.
Kopš grāmatas iznākšanas man neskaitāmas reizes ir piedāvāts iedzert aprikožu sulu – smejas franču rakstnieks un kinorežisors Dāvids Foenkinoss. Tas ir citāts no viņa grāmatas Smalkjūtība/La Délicatesse (2009) paša sākuma – iepazīšanās ainas.
Es visu mūžu esmu pavadījusi, mēģinot saspiest mākslu, kur tai nepietiek vietas. Intervija ar Latvijas Nacionālā mākslas muzeja direktori, topošā Laikmetīgās mākslas muzeja kolekcijas izveides eksperti Māru Lāci