Pirmā sezona jaunā galvenā diriģenta Tarmo Peltokoski vadībā ir devusi Latvijas Nacionālajam simfoniskajam orķestrim spārnus un iedvesmojusi radošam uzrāvienam
Purvīša balvas fināla izstādē iekļuvušie autori un viņu darbi pārstāv interesantākās pēdējo gadu Latvijas mākslas dzīves šķautnes, tomēr ekspozīcijas daudzveidība ir gan tās pluss, gan mīnuss
Kristīnes Ilziņas debijas grāmata pieaugušajiem
Es neliecināšu pret jums, kas vēsta par XX gadsimta
80. gadiem, atgādina – laikmeta liecinieki joprojām esam
mēs visi
Tematiski un estētiski ļoti atšķirīgās režisoru Indras Rogas un Regnāra Vaivara izrādes Valmierā tomēr kaut kas apvieno – abās tiek uzsvērti spēles elementi
Nupat iznākušajā albumā Tagad tikai sākās Gustavo
atklāj savu Arstarulsmirus Arsujumfus-Tarus maskā
apslēpto pusi un atkal iepriecina ar lielisku ierakstu ne
tikai hiphopa fanus vien
Režisora Viestura Kairiša izrāde Hamlets Mihaila
Čehova Rīgas Krievu teātrī ir izteikti politisks
vēstījums par Putina režīmu ar vizuāli atpazīstamiem
tipāžiem
Režisors Reinis Suhanovs izrādē Baltiešu armija iedzīvina karikatūrista Edgara Ozoliņa vīzijas par alternatīvo Baltiju, kas Islandē uzkrāj dzīvo spēku atbrīvošanai no okupantiem
Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra un tā mākslinieciskā vadītāja Tarmo Peltokoski koncerti Rīgā un Ventspilī pierāda, ka kolektīva mūziķus un diriģentu saista gan savstarpējā uzticēšanās, gan uzdrošināšanās