Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +7 °C
Viegls lietus
Otrdiena, 1. oktobris
Lāsma, Zanda, Zandis

Subaru Impreza WRX atkal ir sedans — ar 265 zirgspēkiem

Kad ražošanā nonāca Subaru Impreza trešā paaudze, rallija fanu vidū, kuri šo automobili uzskata par sava veida rallija automobiļa ikonu, valdīja skeptiska attieksme pret Subaru lēmumu visiem pierastās sedana tipa virsbūves vietā izmantot autobūvē populārāko hečbeka virsbūvi. Taču divus gadus pēc jaunās paaudzes Impreza nākšanas pasaulē Baltijas valstu Subaru fanus izlēma iepriecināt ar Impreza WRX 265 modifikāciju, kas pieejama tikai ar sedana tipa virsbūvi. Šāda Impreza versija Eiropā ir pieejama tikai Baltijas valstīs un Šveicē. Par gaumi, kā zināms, nestrīdas, bet, ja pie trešās paaudzes Subaru Impreza priekšdaļas dizaina vēl ir iespējams pierast un to pat var uzskatīt par izdevušos, savukārt sedana aizmugures dizains šķiet samocīts un, skatoties no aizmugures, nemaz neļauj nojaust, ka priekšā stāvošais auto ir Subaru Impreza. Lai izvēlētos šādu auto, noteikti jābūt šīs markas automobiļu cienītājam vai vismaz tādam cilvēkam, kurš spēj novērtēt un arī izmantot to, kas lācītim vēderā.

Rokas stiepienā līdz STI

Skaitlis 265, kas gozējas modeļa nosaukumā, norāda uz 2,5 litru turbo bokserdzinēja jaudu — 265 zirgspēkiem —, kas ir par 35 zirgspēkiem lielāka nekā standarta Impreza WRX dzinējam un tikai par 35 zirgspēkiem mazāka nekā jaudīgākajai WRX STI modifikācijai. Ar 343 Nm griezes momentu apveltītais motors sajūgts ar piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu un neiztrūkstošo Subaru vērtību — visu riteņu piedziņu. Šādā kombinācijā Impreza sedans ātrumu 100 km/h spēj sasniegt sešās sekundēs un tā vidējā degvielas apetīte ir 10,4 litri uz 100 km. Pircējiem Impreza WRX 265 tiek piedāvāta tikai vienā komplektācijā, kurā ir iekļauts viss Impreza modeļos sastopamais ekipējuma klāsts, izņemot ādas sēdekļus, navigāciju un bezatslēgas iekāpšanas sistēmu.

Derētu vēl viens ātrums

Subaru Impreza WRX 265 ir dinamisks un ātrs auto, kas pie katra manevra provocē vadītāju pārkāpt atļauto braukšanas ātrumu un pievērsties sportiskam braukšanas stilam. Lai arī dzinēja jauda ir liela, tam, ievērojot dažādas Eiropas normas, laupīta boksermotoram raksturīgā burbuļojošā rūkoņa. WRX 265 balstiekārta ir komfortabla ikdienas satiksmē, bet, braucot ātri pa mūsu "sevišķi līdzenajiem" ceļiem, tā šķiet mietpilsoniski mīksta. WRX stila sporta sēdekļi, stūre ar ādas apdari un pedāļi ar alumīnija uzlikām pilnībā nespēj retušēt iekšējo diskomfortu un liek piedomāt par iespējamo saķeres zaudēšanu. Vēl viens mīnuss ir sestā pārnesuma trūkums manuālajā pārnesumkārbā, kas īpaši noderētu, cenšoties iekļauties plūsmā ārpus pilsētas.

Pirmais Impreza dīzelis

Subaru savu unikālo 2,0 litru bokserturbodīzeli jau labu laiku uzstāda Legacy un Outback modeļos, bet nu šis degvielu ekonomējošais dzinējs ir pieejams arī kompaktklases modelī Impreza. Kā jau var nojaust no iepriekš minētā, tas pieejams tikai hečbeka versijai. Tai izmantota WRX balstiekārta, kas šķiet pat ļoti piemērota dīzeļversijai. Motoru papildina sešu pakāpju manuālā pārnesumkārba un visu riteņu piedziņa. Braucot ar šo auto, retumis izklausās, ka dzinējam "apgriezti spārni" un tas ir spējīgs uz ko vairāk, taču tad vidējais degvielas patēriņš vairs noteikti nebūtu 5,8 litri uz 100 km.

***

Cena Ls

Subaru Impreza WRX 265 19 200

Subaru Impreza 2.0D 15 600

Subaru Impreza 2.0D Sport 17 400

***

Subaru Impreza WRX 265

* * * Dizains

* * * * Tehnika

* * * * Komforts

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Interesanti

Vairāk Interesanti


Receptes

Vairāk Receptes


Dzīvnieki

Vairāk Dzīvnieki


Notikumi

Vairāk Notikumi


Cits

Vairāk Cits


Tehnoloģijas

Vairāk Tehnoloģijas


Zirnis joko

Vairāk Zirnis joko