Tāds ir vārdu spēks. Nereti tas ne tikai saviļņo klausītājus, bet noved transā arī pašus runātājus, kas pazaudē sevi vārdu straumē, to izraisītā apsēstībā. Vārdu ietekme bieži vien ir tieši atkarīga no ekstāzes, ko izjūt pats runātājs. Lisbeta Gruveza izdejo ultrakonservatīvā amerikāņu tele-evaņģēlista Džimija Svagarta runas fragmentus un dara to ar ārkārtēju spēku un skatuvisko harizmu.Koncepcija, horeogrāfija un deja Lisbeta Gruveza / VoetvolkKompozīcija un skaņas dizains Martens van Kauvenbergs / VoetvolkStils Veronika BrankiņjoGaismas Harijs KolsProducents Voetvolk vzwLīdzproducenti Grand Theater Groningen, Troubleyn / Jan Fabre, Theater im Pumpenhaus, AndWhatBeside(s)Death Lisbeta Gruveza ir mācījusies klasisko baletu, pēc tam studējusi laikmetīgo deju slavenākajā dejas skolā Eiropā P.A.R.T.S. Savu profesionālo karjeru māksliniece sāka kā dejotāja kompānija Ultima Vez, bet kopš 1999. gada viņa strādā ar mākslinieku Janu Fabri. Lisbeta ir sadarbojusies ar tādām laikmetīgās dejas un teātra personībām kā Sidi Larbi Čerkavi un Jans Lauverss / Needcompany. Kopš 2006. gada Lisbeta strādā arī kā solo māksliniece un radošā tandēmā ar Mortenu van Kauvenbergu apvienībā Voetvolk. www.theatre.lv/index.php?parent=1248 voetvolk.be Biļetes (Ls 7/skolēniem, studentiem un pensionāriem – Ls 5) "Biļešu paradīzes" tirdzniecības vietās un www.bilesuparadize.lv*1h / bez teksta
Starptautiskais teātra festivāls HOMO ALIBI: RECYCLED. Dejas izrāde KĻŪS SLIKTĀK UN SLIKTĀK, MANS DRAUGS!
Solo izrādē „Kļūs sliktāk, sliktāk un sliktāk, mans draugs!”* laikmetīgās dejas leģenda Lisbeta Gruveza kustībā pauž ekstātiskas sludināšanas radītu transu. Runa var kļūt par varenu ieroci. Gadsimtiem tā ir aizrāvusi masas, mudinot darīt labu, bet vēl biežāk – ļaunu. Runu dēļ ir sākušās revolūcijas un aizsvilušies kari.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.