Ja nu kaut kam vajag samazināt PVN, tad pirmās nepieciešamības precēm. Tūrisms, lai maksā pa pilnu programmu. Vai kāds izvēlas ceļojuma galapunktu pēc PVN likmes? Muļķības, kāds atkal grib būt siltumnīcas apstākļos! Anonīmais šakālis
Drusku vēl jāpiezīmē, ka tūrisma uzņēmēji Latvijā badu necieta treknajos gados ar kolosāli uzskrūvētajām cenām. Šobrīd ir grūtības pārprofilēties, jo igauņi to pašu servisa līmeni spēj piedāvāt daudz zemāk - un ne tikai PVN spēlē lielu lomu (lai kā daži labi gribētu iztēlot). Ērglis
Tas nozīmē vēl papildu tūkstošus bezdarbnieku šogad. Šobrīd vairākas viesnīcas, restorāni un kafejnīcas ir uz bankrota robežas. Izlikti pārdošanā vairāki populāri iestādījumi, vēl vairāki ir bankrotējuši, piemēram, Čarlstons. FM, protams, var skaitīt neiegūto peļņu, bet būs jārēķinās ar bezdarbnieku pabalstiem visiem tiem, kas ir un tūlīt paliks bez darba šajā nozarē. Vai FM ir kaut mazākais plāns, kā Latvijā 200 tūkstošiem iedot darbu? Fiksais
Ņemot vērā to, ka šī «analīze» nāk komplektā ar Dombrovska komentāriem par to, ka ierēdņiem būs tagad jāmaksā Ls 22 mēnesī no savas kabatas, lai pilnīgi oficiāli varētu lietot valsts auto personīgām vajadzībām, - vienkārši kaukt gribas. Apkopējai par mēnešbiļeti jāmaksā vairāk, lai varētu uz darbu nokļūt. XAU
Interesants un nekompetents secinājums. Paceļot PVN, kritās ienākumi, atlaida darbiniekus un sociālais saņēma papildu izmaksas. Par to gan neviens tad nerunāja. Kādi tik auni nav salīduši siltās vietās. Jans
Ja ņem vērā to, ka lielu daļu pakalpojumu un daļēji arī preču tūristi iegādātos bez samazinātās likmes, tad tūrisma pieaugums veicinātu PVN ieņēmumos citos sektoros, kas nav tieši saistīti ar tūrismu. Who cares