LU doktorante Olga Kazāka, pētot, kā biznesā tiek izmantots tviteris, aptaujājusi 420 Latvijas uzņēmējus un secinājusi, ka tviteris uzņēmēju vidē šobrīd ir populārs mārketinga rīks. Tviteris ir vispopulārākais no visiem sociālajiem medijiem, neraugoties uz to, ka Latvijā to lieto tikai apmēram 2% interneta lietotāju. Tieši tāpēc O. Kazākas ieskatā nebūtu prātīgi koncentrēt komunikāciju tikai tviterī, jo efektīva tā būšot tikai tad, ja uzņēmumi paralēli izmantošot arī, piemēram, blogus, forumus, sociālos tīklus un neaizmirsīšot tradicionālos medijus.
Tiesa, lielākā daļa uzņēmumu sociālajos medijos komunicē mazāk par gadu, līdz ar to vēl īsti neprot to darīt, izriet no O. Kazākas teiktā. «Maz uzņēmumu izmanto sociālos medijus tam, lai klausītos - uzzinātu, ko par viņiem vai kādiem konkrētiem jautājumiem saka lietotāji. Tā vietā, lai mēģinātu kļūt par interesantas informācijas avotu vai palīgu lietotājiem, viņi uzmācīgi piedāvā savu draudzību, kā arī komunicē pārāk komerciāli, kas lietotājus neuzrunā,» saka O. Kazāka.