42% aptaujāto ir apmierināti ar iegūtās izglītības kvalitāti, taču tikai 2% skolotājus raksturo kā ļoti labi sagatavotus darbam mācību iestādēs. Vairākums jeb 57% franču skolotājus dēvē par slikti sagatavotiem, kamēr 10% ir vēl kritiskāki un pasniedzējus sauc par ļoti slikti sagatavotiem.
«Franči domā, ka mūsdienu skolotāji nav pietiekami labi apmācīti, lai tiktu galā ar tādām situācijām kā konflikti skolēnu starpā vai pat domstarpības starp audzināmo un pasniedzēju, piemēram, tādos jautājumos kā reliģija,» CSA pārstāvi Īvu Marī Kanu citēja The Local.
Zīmīgi, ka pagājušajā nedēļā laikraksta Le Figaro publicētā aptaujā 93% respondentu piekrita apgalvojumam, ka «izglītības kvalitāte arvien pasliktinās».
Francijas izglītības sistēmu pēdējā laikā satricinājuši arī pārmetumi, ka skolotāji piekopj seksismu jeb dzimuma diskrimināciju. Francijas Izglītības inspekcija secinājusi, ka zēniem skolās tiek izrādīta īpaša labvēlība un pretimnākšana pat tad, ja skolotāji to neapzinās. Savukārt meitenes parasti tiek norīkotas uzraudzīt klasi skolotāja īsas prombūtnes laikā, jo tiek uzlūkotas kā atbildīgākas un atsaucīgākas nekā zēni.