Latvijas tūrisma nozares pārstāvji izsaka cerību, ka britu interese par ceļojumiem uz Latviju izpaudīsies reālā tūristu plūsmas pieaugumā. Tūrisma attīstības valsts aģentūras direktors Armands Slokenbergs spriež, ka britu intereses pieaugums vairāk attiecas uz īsajiem brīvdienu ceļojumiem, kuri ir spontānāki un kuros arī cenai ir relatīvi lielāka loma. «Šī ceļojumu veida pieprasījums un piedāvājums ir dinamiskāks,» secina A.Slokenbergs.
Saskaņā ar lidsabiedrības airBaltic datiem 2009.gadā maršrutā Rīga-Londona jau bija vērojams pasažieru skaita pieaugums par 25%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Šogad vasaras sezonā airBaltic plāno atklāt jaunu maršrutu uz Anglijas lielpilsētu Mančestru. Pēc airBaltic pārstāvja Jāņa Vanaga domām, Latvija ir pievilcīgs mērķis britu tūristiem. «Viņi iepazina Latviju laikā, kad britu valūta bija spēcīga, un viņiem nostiprinājās priekšstats, ka kvalitātes attiecība pret cenu ir ļoti laba.»
Kā zināms, ekonomikas krīze pastiprinājusi tūristu plūsmu uz tādām valstīm kā Īslande, kas pēc valūtas devalvācijas kļuvusi daudz lētāka un pievilcīgāka ārvalstu tūristiem. Latvijā devalvācija nav notikusi, bet arī šeit ekonomikas krīze veicina cenu kritumu.
Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas izpilddirektore Santa Graikste vēsta, ka šajā biznesā cenas ir samazinājušās par 20-30%. «Konkurence ir ļoti nežēlīga. Mēs gandrīz vai piemaksājam, lai pie mums dzīvotu. Par peļņu nevar būt ne runas,» atzīst S.Graikste. Pēc viņas domām, šis gads varētu būt vēl grūtāks par iepriekšējo. Tūristu piesaistīšanu apgrūtinot arī atsevišķu uzņēmēju negodīgā rīcība, jo bāru un taksometru biznesā bijušas sūdzības par tūristu krāpšanu.u