Jau ziņots, ka posma rekonstrukcija sākta pērn aprīlī, bet labiekārtošanas darbu termiņš noteikts līdz šā gada septembrim. Remontdarbu laikā 6. tramvaja pasažieriem pie Rīgas 45. vidusskolas bija jāpārsēžas un jāturpina ceļš uz Juglu ar speciālu autobusu, taču pāris dienas pirms pašvaldību vēlēšanām, 28. maijā, nolemts, ka maršruta posma rekonstrukcija ir pavirzījusies tiktāl, lai tramvaja kustību atjaunotu pilnā garumā, un tas būtiski neapgrūtinās labiekārtošanas darbus. Taču pieturās uzklātais asfalts izrādījies tikai pagaidu segums, kas tagad tiek nojaukts.
Pašvaldības SIA Rīgas satiksme (RS) pārstāvis Viktors Zaķis atzina, ka saskaņā ar tehnisko projektu pieturvietu platformas segums ir paredzēts no betona bruģakmens, taču asfalts uzklāts, jo līdz tramvaja kustības atklāšanai to nav bijis iespējams pabeigt. «Ņemot vērā, ka pieturvietu platformas nepieciešams aprīkot ar inženierkomunikācijām, ko līdz tramvaja kustības atklāšanai nebija iespējams pabeigt, lai nodrošinātu pasažieru iekāpšanu un izkāpšanu, tika ieklāts pagaidu asfalta segums atbilstoši tehniskā projekta risinājumiem. Pabeidzot nepieciešamo inženierkomunikāciju izbūvi, pieturvietu platformas tiks nobruģētas, kā tas paredzēts tehniskajā projektā. Projekta izmaksas tas nepalielinās, jo šāds risinājums jau sākotnēji bija paredzēts,» skaidroja V. Zaķis.
Jautāts, vai nebūtu iespējams izvairīties no asfalta ieklāšanas un nojaukšanas un tā ietaupīt darba stundas un finanšu līdzekļus, ja tramvaja līnija tiktu atklāta mazliet vēlāk, RS pārstāvis norādīja, ka minētajā posmā tiek veikti ne tikai sliežu rekonstrukcijas darbi, bet arī tiek rekonstruēts ceļa posms, kas iet paralēli Brīvības gatvei. V. Zaķis noraida iespēju, ka steiga būtu saistīta ar vēlēšanu tuvumu - projektu steidzinājuši rīdzinieki, kas lūguši pēc iespējas ātrāk atjaunot tramvaja kustību.
LETA