Vispirms, protams, liels prieks par Niko Rosbergu, kurš līdz savai pirmajai uzvarai ir nogājis garu ceļu - 111 GP posmi. Interesanti, ka Džensonam Batonam savulaik vajadzēja vēl par divām sacīkstēm vairāk, lai uzlauztu bezuzvaru lāstu.
Kad putekļi pēc Ķīnas GP nosēdīsies un eiforija par Rosberga pirmo uzvaru pierims, daudzi uzdos jautājumu: vai Mercedes arī turpmāk cīnīsies par uzvarām katrā posmā? Ļoti labi uz to atbildēs nākamā sacīkste, kas jau pēc piecām dienām sāksies nemierīgajā Bahreinā, jo Ķīnā Mercedes uzvaru sekmēja vairāki faktori, kas var nesarindoties Bahreinā. Galvenie Mercedes formulas kvalifikācijas un sacīkstes ātruma amplitūdas iemesli bija Pirelli riepu izmantošana un dubultā DRS sistēma. Kvalifikācijā Šūmahers un Rosbergs jau ar pirmo lidojošo apli spēj iedzīt darba temperatūru riepās, palīgā vēl nāca Šanhajas garās taisnes un ātrie pagriezieni, kur var pilnā mērā izmantot dubulto DRS sistēmu. Tas atnesa Rosbergam pirmo pole position karjerā.
Svētdien sacīkstē, kad iepriekš Mercedes tradicionāli «pārcepināja» riepas un strauji zaudēja gan tempu, gan pozīcijas, bija visai vēss laiks, kas pagarināja riepu mūža ilgumu. Pieskaitiet klāt vēl tuvāko konkurentu likstas (Batona aizķeršanās boksos) un atklāsiet Rosberga pirmās uzvaras noslēpumu. Tāpēc jo interesantāk būs pavērot notikumus tuksneša vidū Sakiras trasē.