Arī Ferrari komanda un piloti nepārsteidza: Maranello vienība joprojām nespēj nopietni konkurēt ar Mercedes, Fetels uzlasa atlikušās goda pjedestāla vietas, bet Raikonens izmisīgi cenšas nepalikt bešā. Vārds izmisums vislabāk raksturo Kimi bezcerīgo manevru pēdējā aplī, kas izsita no trases viņa tautieti Valteri Botasu un uzdāvināja pjedestālu Serhio Peresam. Piešķirtais 30 sekunžu sods atmeta somu uz 8.pozīciju, un tas ļāva Mercedes svinēt panākumu komandu ieskaitē. Kontrastam Sebastians Fetels arī pēc pievienošanās Ferrari nav zaudējis efektivitāti, un viņa statistika to apliecina - pēc Krievijas GP vācietis ir kāpis uz goda pjedestāla tieši 50% no visām sacīkstēm, kurās piedalījies.
Uz Mercedes svinību fona vēl uzskatāmāka kļuva Red Bull nomāktība - nedēļas nogales galvenā tēma bija iespējamā vienības aiziešana un dzinēju piegādātāja meklējumi. Jaunā dzinēju ēra ievērojami ir vairojusi motoru ražotāju ietekmi un varu F-1. Šobrīd tieši Ferrari un Mercedes var izlemt Red Bull likteni, un neviens no viņiem nevēlas redzēt blakus tik spēcīgu spēlētāju. Turklāt Red Bull nevar neko pārmest saviem konkurentiem par šādu nostāju, jo iepriekš tieši enerģētisko dzērienu kompānijas komanda, baudot gandrīz neierobežotus finansu resursus, piekopa egoistisku un savtīgu taktiku F-1 politiskajā arēnā. Arī Renault ir pamatīgi aizvainota par sadarbību ar Red Bull - laikā, kad tika gūti tituli, Renault ieguldījums palika ēnā, taču tagad Red Bull visu vainu noveļ uz franču dzinēju ražotāju. Dzīves ironija, ka visdrīzāk tikai Renault vēl var glābt Red Bull, kuras vadībai tagad nākas lūgt piedošanu par pāragru «laulības šķiršanu» un neapdomīgo kritiku.