Bāzi plānots atvērt maijā, un tā Ryanair būs 40.bāze. Iecerēts, ka no Kauņas būs 18 maršrutu, to skaitā deviņi jauni. Gadā lidostā iecerēts apkalpot vienu miljonu Ryanair pasažieru.
Solījums līgumu par bāzes izveidi noslēgt «pēc divām nedēļām» izskanēja 2006.gada rudenī pirmsvēlēšanu gaisotnē, tai skaitā arī no LPP/LC līdera Aināra Šlesera puses, tomēr redzami soļi kopš tā brīža netika sperti. Šāds solījums atkal izskanēja arī pērnā gada oktobrī, kad lidosta informēja, ka Ryanair tai piedāvājis līgumu.
Bijušā satiksmes ministra, tagad Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieka A.Šlesera preses sekretārs Ģirts Dripe, lūgts komentēt vicemēra viedokli par Ryanair paziņojumu, teica, ka vicemērs uz trim dienām devies uz Briseli, taču, pēc Ģ.Dripes domām, nekā daudz ko komentēt te nav. Vicemērs jaunajā statusā neko nevarot ietekmēt, tikai varot aicināt darīt visu, lai bāze tiktu veidota arī Rīgā. Rīgas lidostas valdes priekšsēdētājs Krišjānis Peters atzina, ka lidostai tas ir zināms sarūgtinājums, taču, viņaprāt, tas nekaitēs lidostas Rīga darbībai. Īru kompānija tik un tā turpinās lidot no Rīgas, viņš uzsvēra. Arī airBaltic šefs Bertolts Fliks uzskata, ka Ryanair plānotā bāze Kauņā nav uzskatāma par būtisku kaitējumu Rīgai, jo Kauņas bāzē būšot tikai dažas lidmašīnas. Par īstu bāzi to nevarot uzskatīt, sacīja B.Fliks.
Lidostas pārstāvis Mārtiņš Langrāts norādīja, ka sarunas par bāzes izveidošanu Rīgā turpinās, turklāt Ryanair jau ir paziņojis par plāniem palielināt lidojumu skaitu no Rīgas, stājoties spēkā vasaras sarakstam. Savukārt aviācijas eksperts Tālis Linkaits neizslēdz iespēju, ka Ryanair vispār varētu aiziet no Rīgas lidostas, ja tam izdotos attīstīt darbību Kauņā.