Lai arī telekompānija NBC Universal paziņojusi, ka Vankūveras spēļu pārraidīšana tai nesīs ceturtdaļmiljarda zaudējumus, konkurenti kā traki cīnās par tiesībām pārraidīt pasaules labāko atlētu sacīkstes. Pretendentu vidū ir gan paši NBC, gan Disney, gan News Corp., gan Time Warner, gan CBS. Raidsabiedrību aktivitāte, cenšoties vienai otru pārsolīt par ekskluzīvajām tiesībām pārraidīt pasākumu, sadārdzina pirkumu. Tādēļ atpelnīšanai nākas palielināt reklāmas izcenojumus, kas šogad nenākas viegli, jo ekonomiskā panīkuma dēļ daudzām kompānijām reklāmas budžets ir apcirpts.
NBC par tiesībām translēt Vankūveras un Londonas spēles samaksāja divus miljardus ASV dolāru. Tas notika jau tālajā 2003.gadā, kad ekonomikas krīze nerādījās ne sapņos. Tagad ir dižķibele, un loģiski, ka vairāksolīšana par 2014.gada Soču un 2016.gada Riodežaneiro spēlēm kavējas.
«Es nesaku, ka cenas augšana beigsies, taču būs aizvien vairāk raidsabiedrību, kas drīzāk pateiks nē, uzspiedīs uz bremzēm un neiesaistīsies vairāksolīšanas trakumā,» aģentūrai AP prognozē mediju aģentūras Carat viceprezidents Endijs Dončins. Turklāt jāņem vērā, ka Soču spēles nāksies raidīt naktī pēc ASV laika.