Jau koncerta sākumā ir skaidrs, ka Madonnai vairs nav aktuāli sevi parādīt kā dziedātāju, bet kā šova dalībnieci un, protams, vilcējspēku, jo viņa taču ir Madonna. Nemitīgi atrodoties deju kustībā, lietošanai visērtākais būtu miniatūrais pie galvas piestiprināmais mikrofoniņš, un tas vairotu ticamību, ka viņa patiešām visu laiku dzied, tomēr Madonnai acīmredzot nevienam nekas vairs nav jāpierāda, un viņa nekautrējas jau pirmās dziesmas laikā dziedāt mikrofonā tikai atsevišķas frāzes, tomēr arī viss pārējais skan, viņai veicot pat sarežģītas deju kustības un nedziedot, tātad no fonogrammas. No ierastā koncertpriekšnesumu vērtēšanas viedokļa tas, protams, nav pluss, bet Madonnas koncerts arī bez viņas pašas balss ierakstiem ir pilns ar slaveniem viesmūziķiem, kuri «piedalās» no ekrāniem,- Džastins Timberleiks, Britnija Spīrsa un citi, ar kuriem Madonna sadarbojusies savos ierakstos, un brīžiem arī viņa pati rādās un dzied tikai ekrānā. Tātad tas vairs nav koncerts, bet multimediāla izrāde - varbūt Madonnai jau sen ir kabatā recepte, kā organizēt savus koncertus bez pašas klātbūtnes? Eh, ja arī Madonnas koncerta laikā pieminētajam Maiklam Džeksonam tāda būtu bijusi, pēc pārdotajiem piecdesmit Londonas koncertiem viņa pāragro aiziešanu būtu tīri izdevīgi paturēt slepenībā…
Šeit noderēs atkāpe ar atgādinājumu, ka pirmā dziesmas Bohemian Rhapsody kora dziedājuma laikā uz ekrāna klipu palaida grupa Queen, lai paši varētu doties iedzert kādu glāzi Fredija Merkūrija tik iecienītā šampanieša. Madonnai šādi aizlaiku burbuļvīniņi gan nenāktu par labu, jo viņai daudz jālēkā pat ar lecamauklu, ko sava piecdesmit viena gada vecumā viņa dara, un izskatās labāk par jebkuru savu vienaudzi. Muzikālais izpildījums un pārsteidzoši daudzu sliktu dziesmu izvēle, upurējot ne vienu vien hitu, bet pārējos sakapājot ar ritmiskiem apdullinoša «gaļas āmura» sitieniem, jau ir otršķirīgs jautājums. Grandiozā virtuālā bumsī-bumsī-bumsī disene ar bagātīgiem un augstvērtīgiem dzīvajiem šova elementiem ir notikusi milzīga pūļa priekšā, beigās atstājot to tumsā kā pie monētas aprijuša spēļu automāta ar uzrakstu Game Over. Nav šaubu, ka vairākums klātesošo jeb Estonia sekos Madonnas aizrādījumam par dziesmu vārdu nezināšanu un nākamreiz labosies.