Nupat iznākušajā albumā Tagad tikai sākās Gustavo
atklāj savu Arstarulsmirus Arsujumfus-Tarus maskā
apslēpto pusi un atkal iepriecina ar lielisku ierakstu ne
tikai hiphopa fanus vien
Režisora Viestura Kairiša izrāde Hamlets Mihaila
Čehova Rīgas Krievu teātrī ir izteikti politisks
vēstījums par Putina režīmu ar vizuāli atpazīstamiem
tipāžiem
Režisors Reinis Suhanovs izrādē Baltiešu armija iedzīvina karikatūrista Edgara Ozoliņa vīzijas par alternatīvo Baltiju, kas Islandē uzkrāj dzīvo spēku atbrīvošanai no okupantiem
Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra un tā mākslinieciskā vadītāja Tarmo Peltokoski koncerti Rīgā un Ventspilī pierāda, ka kolektīva mūziķus un diriģentu saista gan savstarpējā uzticēšanās, gan uzdrošināšanās
Vaclava Špakovska skices un zīmējumi atgriežas vietā, kurā tie ir radīti un kurā novērotie motīvi ļāva māksliniekam ģenerēt metodi, ko viņš izkopa un pamatoja mūža garumā
Viktora Arāja prāvai veltītā režisores Paulas Pļavnieces izrāde Nebiju. Nezinu. Neatceros uzdod jautājumu, vai tiesāt kara noziedznieku nozīmē atjaunot taisnīgumu
Nacionālā teātra iestudējums Ričards. Nekā personīga liek
apbrīnot režisora Elmāra Seņkova drosmi riskēt, meklējot
arvien jaunus paņēmienus, kā izteikt savu laiku, un nebaidīties
palikt nesaprastam
Izstādē Liela māksla mazā formātā ir pārstāvēti mākslinieki, kuru vārdi īpašus komentārus neprasa, – tie iekļaujas senākas un nesenākas Latvijas mākslas vēstures spilgtāko parādību lokā
Tallinu sapurinājis neparasts projekts, kurā Igaunijas Drāmas teātris un Igaunijas Nacionālais simfoniskais orķestris apvienojas vērienīgā Viljama Šekspīra traģēdijas Makbets interpretācijā
Divas dokumentālās filmas, kas iedarbojas nepārprotami tieši, – Staņislava Tokalova Viss būs labi un Vitālija Manska un Jevhena Titorenko Austrumu fronte
Festivāla Baltijas mūzikas dienas pirmie notikušie koncerti apliecina, ka klausītājiem tiek piedāvāta pārdomāta, kvalitatīva laikmetīgās mūzikas izlase
Rasas Bugavičutes-Pēces luga Puika, kas redzēja tumsā īsā laikā ir piedzīvojusi divas pirmizrādes Tallinā, piedāvājot gan reālismu līdz sīkām detaļām, gan tēlainu nosacītību